Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Ostrów Wielkopolski
650 cm3
85 KM
61 Nm
3.00 s
Silnik Suzuki Bandit 650S to zupełnie nowa rzędowa „czwórka", charakteryzująca się bardzo dobrą dynamiką i kulturą pracy. Silnik wspaniale ciągnie już od 3500 - 4000 obr/min, a z imponującego tłumika dobiega wówczas subtelny, jedwabisty bas. W codziennej miejskiej przepychance ten właśnie zakres obrotów, wraz z jego dźwiękową oprawą, towarzyszy nam najczęściej i staje się niewątpliwym źródłem frajdy w obcowaniu z Banditem. Gdy przytrzymamy manetkę, wskazówka obrotomierza chętnie wędruje ku czerwonemu polu, a niesłabnące przyspieszanie okraszone jest cudowną przemianą subtelnego basu w drapieżny ryk. Słowa zachwytu należą się perfekcyjnie pracującej skrzyni biegów. W dużej mierze jest to zasługa hydraulicznego sprzęgła, które zazwyczaj możemy spotkać w pojazdach „z wyższej półki".
Tablica wskaźników Suzuki Bandit 650S nie zawiera ani wskaźnika aktualnego biegu (czym ustępuje BMW F 800 S), ani cyfrowego wskaźnika temperatury silnika. Zgodnie ze współczesnymi standardami zawiera ciekłokrystaliczny prędkościomierz i analogowy obrotomierz. Oprócz tego znajdziemy tu między innymi liczniki przejechanej odległości, wskaźnik poziomu paliwa i zegarek.
-Crash Pady
-TankPad
-Wydech IXIL
4-suwowy, 4-cylindrowy, rzędowy, chłodzony cieczą, DOHC
Zawieszenie przód
widelec teleskopowy, sprężyny spiralne, tłumienie olejowe, regulacja napięcia wstępnego sprężyny
Zawieszenie tył
wahacz wleczony, sprężyna spiralna, tłumienie olejowe, 7-stopniowa regulacja napięcia wstępnego sprężyny, 4-stopniowa regulacja tłumienia siły odbicia
Polska-Niemcy
Niemcy-Polska
+Wygodny
+Zwinny
+Zrywny
+Mało Pali
-Mało Koni
Guma na 3 biegu ;)
Tanim Paliwie ;)
Byku masyzna 1 klasa:D:D dzisiaj latamy xD
Fajna maszyna 10/10
Wpadnij do mnie
Ładny sprzęt daje 10/10, wpadnij do mnie:)
Szerokości i pozdrawiam;P