Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1996 r.
599 cm3
78 KM
5.00 s
Mój pierwszy konkretny motocykl:0)- Suzuki gsf 600 Bandit. Klasyczna i jedna z najbardziej popularnych japońskich szosówek dobrze rozpoznawalna na naszych drogach.
Bandit idealnie nadaje się zarówno do miasta jak i na dalsze wypady w trasę. Daje dużo radości z jady jak i zazdrosne spojrzenia innych uczestników ruchu zwłaszcza tych którzy stoją w korkach:0)
Na trasie odwdzięczy się niskim spalaniem jak również dobrym prowadzeniem w zakrętach.
Jego silnik to również klasyka (czterocylindrowa rzędówka) regularnie serwisowany powinien zaowocować tysiącami bezawaryjnie przejechanych kilometrów.
Zapraszam do obejrzenia wszystkich moich motocykli i zachęcam do wyrażania swoich opinii w komentarzach:0)
- osłona chłodnicy
- akcesoryjna szyba
- crash pady
- obszyte siedzenie
- tang pad
Elastyczny żwawy silnik z chęcią wkręcający się na wyższe obroty, zachęca do dynamicznej jazdy.
Czterocylindrowy, rzędowy, czterosuwowy, chodzony powietrzem.
Moc maksymalna 57kW (78KM) przy 10 500 obr/min. Maksymalny moment obrotowy 54 Nm przy 9500 obr/min.
bogate... serce to czterocylindrowa rzędówka
Dla mnie idealne ale dla cięższych motocyklistów może być troszkę za miękko.
- przednie: teleskopowe, 41 mm, skok 130 mm
- tylne: wahacz wleczony, centralny element resorująco-tłumiący, skok 121 mm
seryjny wydech:0) brzmi bardzo przyjemnie dla ucha...zwłaszcza na wyższych obrotach
póki co każdy wyjazd z garażu:0)
- jeździć tam gdzie oczy poniosą i dusza zapragnie
- doskonalić technikę jazdy
- dbać
+ bardzo dobry stan(1996r)
+ przyspieszenie
+ zwrotność
+ reprezentatywność
- wysokość siedzenia(790mm)
- masa(220kg)
że Go mam :0)