Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1998 r.
W-wa
599 cm3
115 KM
65 Nm
3.10 s
Nie ma rozy bez kolcow, jak kazda nowa konstrukcja jakkolwiek bardzo udana tak jak ten model nie byla pozbawiona wad. Wspomniec nalezy o wadliwym napinaczu lancuszka rozrzadu oraz ramie. Praktycznie w kazdym motocyklu wyprodukowanym w 1998 roku po przebiegu 12-15 tys.km pekala sprezynka napinacza lancuszka rozrzadu w najlepszym razie powodujac skok adrenaliny, wiec polecam kupno manualnego napinacza lancuszka rozrzadu....(jak by ktos potrzebowal moge podac adres strony ze stanow koszt tego gadzetu to okolo 54$). Druga z wymienionych przeze mnie wad objawia sie niespodziewanym pekaniem ramy, i to nie tyle bedacym skutkiem przewrotki czy wypadku ale powstaje w warunkach normalniej jazdy, dlatego nie polecam brania sprzetu na kolo bo ta czynnosc wydatnie przyspiesza ten proces.....Ja jak narazie nie mam z tym problemu sprzecik ma przejechane 21 tys.km i nie odnotowalem narazie zadnych pekniec w okolicach glowki ramy.....
Reasumujac moje wywody na temat ZX-6R to udany sportowy motocykl niepozbawiony jednak cech umozliwiajacych skuteczne wykorzystywanie go do turystyki, rowniez tej daleszej. Mocny i dynamiczny a przy tym oszczedny silnik zapewnia sportowe doznania, a stabilne i doskonale hamulce pozwalaj wykorzystac w pelni mozliwosci silnika.......
Tłumik Sebring pełen przelot....:)
SILNIK
TYP - Czterosuwowy chlodzony ciecza
UKŁAD - Czterocylidrowy, rzedowy
ROZRZAD - DOHC, Cztery zawory na cylinder
POJEMNOSC SKOKOWA - 599 ccm
SREDNICA X SKOK TLOKA - 66.0 x 43.8 mm
STOPIEN SPREZANIA - 11.8:1
MOC MAKSYMALNA - 110 KM(79KW) przy 12000 obr/min
MOMET OBROTOWY 65 Nm przy 10000 obr/min
ZASILANIE - Cztery gazniki MIKUNI 36 mm
SMAROWANIE - Z mokra miska olejowa
ROZRUCH - ELEKTRYCZNY
ALTERNATOR - 12V
ZAPLON - Z mikroprocesorem
PRZENIESIENIE NAPEDU
SILNIK-SPRZEGLO - Kolo zebate
SPRZEGLO - Wielotarczowe, mokre
SKRZYNIA BIEGOW - szejsciostopniowa
NAPED TYLNEGO KOLA - Lancuch o-ring
ZAWIESZENIE PRZEDNIE
Teleskopowe 46mm
Skok 120mm
ZAWIESZENIE TYLNU
Wahacz aluminiowy
Skok 135mm
Pamietna podroż heheh przejazdzka motorkiem na uczelnie po 800 metrach od domu wbilem sie w opla astre ktora zawracala na ciaglej lini....:)i nie dojechal na uczelnie.......!!!!!!
Suzuki GSX600-R K3 juz jest kawa na szrocie......
W/w 2 najwieksze wady tego motocykla to napinacz lancuszka rozrzadu i pekanie glowki ramy, ale to nie sa az tak uciazliwe wady zeby nie pomyslec nad jego kupnem.
Sprzet jest naprawde godny polecenia....
Pokonanie bariery magicznych 200Km/h na moscie Torunskim narazie bez punktow karnych.......Wieksze predkosci tylko na plycie lotniska....
Lepszych autostradach i zeby nie bylo dziur na ulicach, ale to chyba nie mozliwe...