Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1900 r.
warszawka
600 cm3
0.00 s
HONDA CBR 600 Z PRZODEM OD R1 01 TYŁ TEZ OD R1 99 PŁUG-HONDA HORNET POPROSTU SKŁADAK
TUNING GŁOWICY A DOKŁADNIE SZLIF DOLOTÓW SPALINOWYCH I WYDECHOWYCH PODNIESIONY TYŁ W FIRMIE ,,PJP" ZMNIEJSZONY PRZEDNI I TYLNI BŁOTNIK OCZYWISCIE TO MOJA ROBOTKA
pOMALOWANY LAKIEREM SUBARU
Długo oczekiwane zegary indiglo:)
600
STANDARDOWE
POWRÓT Z NAD MORZA- WYWROTKA NA PRZEJEZDZIE KOLEJOWYM SIEDZIAŁEM NA MIEJSCU PASAZERA I WYLECIAŁEM PROSTO POD KOŁA NADJEZDZAJĄCEGO TIRA NASZCZESCIE WYCHAMOWAŁ-POPROSTU MIAŁEM SZCZESCIE:):)
ZMIANA OBUDOWY ZEGARÓW, WLAZŁ ALE NIESTETY NARAZIE NIEMAM NA TO KASIORKI GDYZ I MUSIAŁEM WYDAC NA NAPRAWE SERDUSZKA MOJEJ CBR-KI A TAKIE DALSZE PLANY TO ZMIANA MOTORKA NA COS DUZO NOWSZEGO
PLUSY
+WŁASNY
+TANIO KUPIŁEM
+MAŁO AWARYJNY
+POPROSTU ZAJEBISTY
MINUSY
-NIEWYGODNIE DLA PASAZERA(ZAWYSOKO ALE NIESTETY WYGLAD WAZNIEJSZY)
110 NA 1
160 NA 2
200 NA 3
RESZTY NIEMIAŁEM GDZIEZAPIAC BO ZAPALIŁO SIE CZERWONE:(
O PRAWKU:)
miałem juz A I B ale z własnej głupoty je straiłem:(
zawsze pełen bak:)
bezwypadkowa jazdA:)
NO I ZEBYM ZAWSZE DOSTAWAŁ TO CO CHCE
TAKIE DALSZE MARZENIE TO YAMAHA R1 NARAZIE MAŁO REALNE ZE WZGLEDU NA BRAK SRODKÓW FINANSOWYCH
:(
FAJNIE TAK POMARZYC:)