Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1992 r.
Krzyż Wlkp. Trzcianka
749 cm3
110 KM
3.80 s
Maszyna z ostatniego już roku produkcji.
Od pierwszych modeli różni sie pełną , boczną obudową i wydechem (pierwsze wydania 4w2, ostatnie 4w1)
Wszystkie modele bazowały jednak na tym samym silniku i ramie, więc właściwiści jezdne, komfort i osiągi mają do siebie bardzo zbliżone
Raczej wszystko seryjne, jedynie to zadupek dający imitacje maszyny torowej i wysoka szyba MRA dająca świetną osłone gdzie przy dużych prędkościach nie trzeba było sie kłaść na baku :)
Każdy właściciel wie że te silniki są proste, mocne i wyjątkowe.
-czterowuwowy, czterocylindrowy rzędowy, chłodzony cieczą
-5 zaworów na cylinder
-gażniki mocowane niemalże pionowo (szybsza reakcja na gaz)
-
Przód- widelec teleskopowy 39mm
Tył - wahacz z centralnym amortyzatorem
BASS powyżej 4tys. obr/min :)
Po zakupie (zimą) wracałem na tych wspaniałych slikowych oponach po lodzie do domu. Kilka kilometrów niezbyt krętej drogi zajęło mi prawie pół czasu mojego życia ;)
Aż wstyd żeby osobówki wyprzedzały taką bestyjke...
...ale za to wiosną sie przebudziła i zamykając zegar bez problemu pokazała swoje prawdziwe YA jak YAmaha
+ mocny i szybki motocykl
+ łatwy w prowadzeniu
+ nawet wygodny
-troche żarłoczny
-ciężki jak na te gabaryty
-mało zwrotny
Zamknęła zegar bez problemu