Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
EłK
600 cm3
93 KM
3.40 s
KUPILEM GO W KIEPSKIM STANIE(NIE BYł ODPALANY PRZEZ 2 LATKA) PO TYM OKRESIE ZOSTAł WSADZONY AKUMULATOR NALALEM PALIWKA I ODZIWO POKRECIłEM I ODPALIł (ALE TO HONDA WIEC WIADOMO) TłUMIK ROBI MI MóJ KOLEGA BEDZIE CALKOWICIE PRZELOTOWY(CHOC TEN TEZ JEST) CO DO KOLORu TO SIE ZASTANAWIAM BARDZO NA JAKI?(BIAłY, NIEBIESKI) MOZE KTOS COS PODPOWIE?
A CO TU TUNINGOWAC?
sportowe dysze w gaznikach
kierunki ala carbon
niklowane manetki z tribalem
W BARDZO DOBRYM STANIE
NIC DODAć NIC UJąć
tył za twardy a przód za miekki
ZWOLNIłEM GAZ PRZY 150 KM/H I KIEROWNICA WPADłA W WIBRACJę I MOTO ZROBIłO ZE MNIE SUPERMENA (3 MIECHY OD STóP PO GłOWE W BANDARZACH, NASZCZESCIE SIE NIE POłAMAłEM, GS POSZEDł DO KASACJI)
a tak ogólnie to wszystkie aby na motorku
-WYMIANA TłUMIKA
-INNY ZADUPEK
-ZMIANA KOLORU
minusy
- kiepski tylni hamulec
- bezsensowny przełącznik kierunków
- tył za twardy a przód za miekki
v-max = 230
UWAGA!!!
SPRZEDAM TO CACKO
STAN DB+
GG 1821550