Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Słupsk
1100 cm3
300 KM
0.00 s
jest to moja maszyna gsxr 1100 z 1995 r. pobłogosławiona turbosprężarką
motocykl nie do zdarcia jazda nim to coś niesamowitego jej moc pozwala poderwać motocykl w góre na każdym biegu.świetnie sobie radzi z nowszymi przecinakami.....
motocykl przeszedł dosyć sporo przeróbek:
-zaczynając od większych tłoków kute wiseco,wymiana korbowodów i wału
-nowe zawory oraz dotarcie gniazd,
-obniżone sprężanie poprzez dodanie grubej uszczelki pod cylindry.
-gaźniki wraz z elektryką zostały wyrzucone z motocykla i zainstalowane zostły wtryski paliwa od gsxr 600 k8 oraz całą elektryka wraz z komputerem od gsxr 1000 k7.
-nowy tylni amortyzator od gsxr 1000 k7 i przedni błotnik
-wyspawany nowy airbox
-pompa paliwa wraz z regulatorem ciśnienia
-pompa oleju któa ma odprowadzać olej z turbiny do silnika
-TURBO T3/T4 odpowiednik T04E
-blow off tuningowy
konstrukcja silnika jak tak samo skomplikowana jak konstrukcja kowadła.silnik nie do zdarcia
zawieszenie oryginalne ponieważ zależało mi aby motocykl utrzymać w oryginalnym stanie. jedynie tylni amortyzator został zmieniony na gsxr 1000 k7
pierwsza jazda nim po podłączeniu turbo:krzyczałęm pod kaskiem motocykl ma niesamowite przyspieszenie każda zmiana biegu i dodanie gazu skutkowało wystrzeleniem przedniego koła w powietrze trzeba naprawde sporego doświadczenie aby opanować ten motocykl.....
-założyć w niedalekiej przyszłoći intercooler i sprzęło typu lock.
plusy
-piekielna moc
-prowadzenie
-wygodna pozycja za kierownicą
-bardzo dobry motocykl na długie trasy
-itp
minusy:
-duże spalanie(cóż taka moc musi być okupione zużyciem paliwa)
-no i przydało by sie ją pomalować kiedyś:d
gsxr 1000 k6,k7,k9
suzuki intruder 1800