Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2011 r.
Gliwice
999 cm3
195 KM
3.20 s
Moj 2 motocykl, 1 byla Honda Cbr 1000 RR z 2005 roku, jezdze GSX-Rem kolo 5 miesiecy.Suzuki orginalne przyjechalo do mnie w czarnym malowaniu, zamienilem na nowe owiewki z moja doplata na bialo niebieskie, gdyz nie dalo sie kupic juz nigdzie nowego motocykla w niebiesko bialym malowaniu w konfiguracji z 2009 roku, aktualnie zmienilem juz pare rzeczy o ktorych w kategori tunning:P
Po przejechaniu pierwszych (najwazniejszych) 1000 kilometrow zabralem sie za podstawowe rzeczy konieczne do wymiany:P
Podstawowa rzecz to napewno wydech bo te seryjne sa najtragiczniejsze w jakie GSX-R zostalo wyposazone w swojej histori.Zaopatrzylem sie w nowutki TAYLORMADE ktory w swojej konstrukcji eleminuje odrazu katalizator:) do kompletu kupilem filtr powietrza K&N i POWER COMMANDER 5, niestety PC5 jeszcze nie skonfigurowane ,wgralem tylko mape od Dyno jeta pod wydech.Wymieniona jest rozwniez szyba przednia na czarna,klamki na ktotkie czarne od WOMTECHA, fender eliminator wlasnej roboty:P i sety przemalowane na czarno.NA dzien dzisiejszy to tyle, lecz napewno jeszcze pare rzeczy zmienie jesli finanse pozwola:)
Piekne brzmienie TAYLORMADE:D
Pierwsze pruba odpalenia silnika, z calej ekstyacji zapomnialem ze to suzuki i ze trzeba wcisnac sprzeglo zeby odpalic...troche sie w pierwszym momecie przestraszylem :P