facebook
System PJ
to 129 369 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Aprilia RS 125 2010r

Oglądano już 5382 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Aprilia RS 125 »
  • Rocznik

    2010 r.

  • Właściciel

    DominikRS

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    Koszyce

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    30 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    6.00 s

  • Opis

    Aprilia wyjechała z salonu w granicach początku 2010 roku. Oryginalnie występowała z tabliczką z napisem TYPE:RD co oznacza, że miała tylko 15km i była zarejestrowana na prawo jazdy kat.A1.
    Pierwszy właściciel zrobił nią ok. 5 tys km. W czerwcu 2012 roku, stałem się nabywcą RS`a.
    Gdy przyprowadziłem ją do garażu od razu został zamontowany sportowy uchwyt rejestracyjny FENDER ELIMINATOR marki R&G PARTS. Uchwyt jest z podświetleniem ledowym co fajnie wygląda w nocy.
    Przejeździwszy wakacje, dobiegł czas odblokowania.
    Jako, że Aprilia seryjnie miała stały zawór wydechowy, nigdy nie chodziła jak powinna tzn. na niskich obrotach miała muła, a na wysokich nie było pełnego przepływu mocy przez silnik. Teraz w Aprilli siedzi regulowany zawór co poprawia dynamikę i naprawdę jak na 125ccm3 zapierd**a.
    Ogólnie hamulce są świetne. Z przodu tarcza o średnicy 320mm z zaciskiem 4-tłoczkowym robi robotę, z tyłu zacisk 2-tłoczkowy też daje radę. Taki układ hamulcowy ciężko spotkać w takiej klasie motocykli. Na pochwałę także zasługuje zawieszenie UP-SIDE-DOWN, które jest jednym słowem IDEALNE.
    Ogólnie Aprilia to motocykl godny uwagi!

  • Tuning

    -Sportowy uchwyt R8G z ledowym podświetleniem,
    -Regulowany zawór wydechowy,
    -Irydowa świeca BR10EIX,
    -Odblokowany gardziel air boxa,
    -Wybebeszony wydech(full przelot)
    -Przewiercony(odblokowany) moduł AC 29
    -Wywalony układ dopalania spalin
    -Dobór dyszy do gaźnika( był problem z doborem więc metodą prób i błędów seryjna dysza została przewiercona wiertłem 1,5mm i spasowała idealnie)

    Po tym Aprilia została zahamowana na ponad 30km.

  • Silnik

    A Aprilli zamontowany jest silnik znanej austryjackiej firmy ROTAX o modelu 122. Rotax spisuje się świetnie, nie można narzekać na brak mocy.

  • Perspektywy

    Ogólnie wiadomo 2t to 2t... Mocy nie ma co porównywać z japońskimi sraczkami w 4t...

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Świetny silnik
    + Świetne hamulce
    + Idealne prowadzenie
    + Licznik z bardzo fajnym komputerem pokładowym

    - Troszkę nie komfortowo na dziurach (ale co wymagać od takiego typu motocykla)

  • Osiągnięcia

    - 6s 0km/h-100km/h
    - v-max=160km/h (można to zwiększyć zmieniając zębatkę zdawczą na większą, ale wtedy nie będzie miała kopa)

  • Marzę o...

    Tylko i wyłącznie HONDA CBR 1000RR SC57,SC57B,SC59

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Volkswagen Golf
  • Fiat Brava
  • Gilera Eaglet 50
  • Kinroad XT50Q KING
  • Yamaha Virago 535
  • Harley Davidson Custom

Co robią kierowcy na PJ