Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Koszyce
125 cm3
30 KM
6.00 s
Aprilia wyjechała z salonu w granicach początku 2010 roku. Oryginalnie występowała z tabliczką z napisem TYPE:RD co oznacza, że miała tylko 15km i była zarejestrowana na prawo jazdy kat.A1.
Pierwszy właściciel zrobił nią ok. 5 tys km. W czerwcu 2012 roku, stałem się nabywcą RS`a.
Gdy przyprowadziłem ją do garażu od razu został zamontowany sportowy uchwyt rejestracyjny FENDER ELIMINATOR marki R&G PARTS. Uchwyt jest z podświetleniem ledowym co fajnie wygląda w nocy.
Przejeździwszy wakacje, dobiegł czas odblokowania.
Jako, że Aprilia seryjnie miała stały zawór wydechowy, nigdy nie chodziła jak powinna tzn. na niskich obrotach miała muła, a na wysokich nie było pełnego przepływu mocy przez silnik. Teraz w Aprilli siedzi regulowany zawór co poprawia dynamikę i naprawdę jak na 125ccm3 zapierd**a.
Ogólnie hamulce są świetne. Z przodu tarcza o średnicy 320mm z zaciskiem 4-tłoczkowym robi robotę, z tyłu zacisk 2-tłoczkowy też daje radę. Taki układ hamulcowy ciężko spotkać w takiej klasie motocykli. Na pochwałę także zasługuje zawieszenie UP-SIDE-DOWN, które jest jednym słowem IDEALNE.
Ogólnie Aprilia to motocykl godny uwagi!
-Sportowy uchwyt R8G z ledowym podświetleniem,
-Regulowany zawór wydechowy,
-Irydowa świeca BR10EIX,
-Odblokowany gardziel air boxa,
-Wybebeszony wydech(full przelot)
-Przewiercony(odblokowany) moduł AC 29
-Wywalony układ dopalania spalin
-Dobór dyszy do gaźnika( był problem z doborem więc metodą prób i błędów seryjna dysza została przewiercona wiertłem 1,5mm i spasowała idealnie)
Po tym Aprilia została zahamowana na ponad 30km.
A Aprilli zamontowany jest silnik znanej austryjackiej firmy ROTAX o modelu 122. Rotax spisuje się świetnie, nie można narzekać na brak mocy.
Ogólnie wiadomo 2t to 2t... Mocy nie ma co porównywać z japońskimi sraczkami w 4t...
+ Świetny silnik
+ Świetne hamulce
+ Idealne prowadzenie
+ Licznik z bardzo fajnym komputerem pokładowym
- Troszkę nie komfortowo na dziurach (ale co wymagać od takiego typu motocykla)
- 6s 0km/h-100km/h
- v-max=160km/h (można to zwiększyć zmieniając zębatkę zdawczą na większą, ale wtedy nie będzie miała kopa)
Tylko i wyłącznie HONDA CBR 1000RR SC57,SC57B,SC59