Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
Bydgoszcz
125 cm3
15 KM
0.00 s
Honda doskonale spisuje się jako miejski motocykl. Przeciskanie się bez skrupułów miedzy samochodami nie stanowi żadnego problemu. Niewielka masa kolejny raz daje o sobie pozytywnie znać. Nieco gorzej jest w trasie. Silne, boczne podmuchy wiatru są głównym wrogiem leciutkiej Hondy. Do tego dochodzą niezbyt pokaźne owiewki, słabo chroniące jeźdźca przed strumieniem wiatru. Pytanie tylko, kto wybierałby się CBR 125 w daleką podróż.
Typ silnika: Chłodzony cieczą, 1-cylindrowy, 4-suwowy, 2-zaworowy, SOHC
Pojemność: 124,7 cm³
Średnica x skok tłoka: 58 x 47,2 mm
Stopień sprężania: 11:1
Układ zasilania: 28 mm gaźnik typu VK
Max. moc: 9,7 kW/10000 min-1 (95/1/EC)
Max. moment obrotowy: 10,1 Nm/8000 min-1 (95/1/EC)
Układ zapłonowy: Kondensatorowy (typ CDI)
Rozrusznik: Elektryczny
Skrzynia biegów: 6-biegowa
Przeniesienie napędu: Łańcuch typu O-ring
Wymiary (dł. x szer. x wys.): 1920 x 675 x 1070 mm
Rozstaw osi: 1294 mm
Wysokość siedzenia: 776 mm
Prześwit: 172 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 10 litrów
Masa pojazdu w stanie suchym: 115 kg
Koło przednie: 6-szprychowy odlew aluminiowy o przekroju w kształcie U
Koło tylne: 6-szprychowy odlew aluminiowy o przekroju w kształcie U
Opony przednie: 80/90-17M/C 44P
Opony tylne: 100/80-17M/C 52P
Zawieszenie przednie: 31-milimetrowy widelec teleskopowy, skok 109 mm
Zawieszenie tylne: Amortyzator typu Monoshock, skok 120 mm
Hamulce przednie: Hydrauliczne, tarczowe 276 x 4 mm, z zaciskami dwutłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
Hamulce tylne: Hydrauliczne, tarczowe 220 x 4 mm, z zaciskami jednotłoczkowymi i klockami ze spieków metalicznych
Za wprawianie tego małego przecinaka w ruch, odpowiedzialny jest 4-suwowy, 2-zaworowy, 1 cylindrowy silnik generujący moc 13 KM i moment obrotowy 10,1 Nm przy 8000 obr/min
+Dzwiek
+Spalanie
InformacjaDodawanie komentarzy zostało wyłączone dla tego pojazdu.