Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Świdnik
750 cm3
108 KM
80 Nm
3.90 s
Moto robie dla siebie i wszystko ma być idealnie. To co zrobiłem:
- wymiana opon Bridgestone (nowe) - koszt 600zł
- wymiana oleju silnikowego na MOTUL 5100
- wymiana plynow hamulcowych
- wymiana plynu sprzegla
- wymiana świec na NGK dedykowane do tego modelu
- wymiana żarówki na OSRAM Night braker plus
- dokupienie stelaża pod kufer GIVI
- podgrzewane manetki OXFORD ( dorzucam je jeżeli cena bedzie zadowalająca)
- zamontowany woltomierz
- wymieniony akumulator (jeszcze na gwarancji)
- Filtr oleju
- Filtr paliwa
- gniazdo zapalniczki 12V
- wymienione łożyska kół
- wymieniony napęd zebatka na przyspieszenie 15/45.
brak
Widlasta czwórka, rozrząd napędzany kołami zębatymi. Bardzo trwaly, zwinny i dynamiczny. Spalanie w trasie 4,5/100km, a w miescie 7l/100km
Przednie lagi pompowane, tylny amortyzator pompowany galką.
w pierwszy dzień po zakupie 250km.
Jezdzić, jezdzic i jeszcze raz jezdzic. Ewentualna wymiana na nowszy model 800fi
+ moc
+ elestycznosć
+ spalanie
+ trwałość
+ przyspieszenie
+ wygoda
+ hydrauliczne sprzęgło
+ regulowane zawieszenie
- waskie opony
- srednie hamulce
220 km/h i ku mojemu zdziwieniu szedł dalej jak głupi.
Tylko i wyłacznie nowszym modelu VFR. Nic innego.