facebook
System PJ
to 129 369 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Aprilia RS 125 2000r

Oglądano już 5575 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Aprilia RS 125 »
  • Rocznik

    2000 r.

  • Właściciel

    aprilka2000

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    Chorzów

  • Pojemność

    125 cm3

  • Moc

    50 KM

  • Max. moment obrotowy

    35 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    4.75 s

  • Opis


    Aprilia RS z 2001 roku, wersja MP.Została sprowadzona w 2006r z Belgi.Jestem trzecim właścicielem w Polsce.Apka jest po konkretnym tuningu na Kit POLINI 160.Na nowych częściach ma przejechane zaledwie 8 tyś więc stan techniczny oceniam na BDB ;) ;P

  • Tuning

    Mechaniczny :

    Cylinder „POLINI” 160ccm , cylinder ten był założony oczywiście nowy wraz z całym zestawem
    Cały sportowy układ wydechowy firmy „ARROW”
    Większy króciec ssący
    Zmodyfikowany gaźnik Dellorto o średnicy gardziela 28mm z większą dyszą
    Zmodyfikowany filtr powietrza i sportowa wkładka filtra powietrza
    Sportowa świeca irydowa NGK z platynową elektrodą
    Założone zostały wszystkie nowe łożyska w silniku z firmy SKF, na wał zostały założone najlepsze łożyska dostępne na rynku przystosowane do obrotów rzędu 24 tys. Obr./min.
    Sportowy tylny amortyzator firmy „SACHS”
    Wzmacniana korba wraz z łożyskami igiełkowymi
    Założono wzmacniane sprzęgło wraz z wzmacnianymi tarczami sprzęgła
    Założono racingowe przełożenie „DID”

    Optyczny :

    wypolerowane ranty felg i środki felg polakierowane perłowym lakierem
    polerowana aluminiowa rama wraz z tylnym wahaczem
    sportowa żółta szybka
    carbonowa nakładka na licznik
    światło drogowe zmienione na xenonowe

  • Silnik

    Rotax 122
    Pojemność: 125 ccm
    Moc: 34 KM przy 11250 obr/min
    Moment obr.: 25 Nm przy 9000 obr/min
    Układ silnika: singiel, Ilość cylindrów: 1
    Wymiary tłoka: 54 x 55 mm
    Stopień sprężania: 12.5:1
    Rozrusznik, zapłon: elektryczny, gaźnik
    Chłodzenie: ciecz
    Skrzynia biegów: 6-biegowa

    Ale z oryginalnych rzeczy mało co pozostało wszystko powymieniane na sportowe firmy POLINI :)

  • Zawieszenie

    Zawieszenie całkiem niezłe z przodu widelec upside-down z tyłu wahacz wleczony

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Jeszcze takiej nie było

  • Perspektywy

    Jakieś kierunki LED w carbonie bo jak na razie brak :)
    Nowy TANKPAD
    Crash-Pady na wszelki wypadek ;)
    Czarna szyba

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Wygodna w prowadzeniu
    + Duża moc jak na tą pojemności(w końcu to 2-t)
    + Dobre hamulce
    + Wygląd
    + Osiągi
    + Światła

    - S P A L A N I E :( (ale coś za coś ;P)
    - przerysowany prawy bok

  • Osiągnięcia

    --------------160-----180------------
    -------140----------------//----200------
    --------------------------//--------------
    ----120-----------------//----------220-
    ------------------------//----------------
    -100------------------//-------------240-
    ----------------------o-------------------
    --80----------------------------------260-
    --------------------------------------
    ---60--------------------------------280-
    ----40-------------------------------
    ------20----------------------------300-
    ----------0----- km/h Na pierwszym biegu do 50km/h do setki poniżej 5s a v-max jaki na razie uzyskałem to 185-190 ale to nie wszystko co ta maszyna potrafi wydobyć z siebie. ;) ;PP

  • Marzę o...

    - Kawasaki ZX-10R

    - Suzuki GSX-R 600 K9

    - Honda CBR 600 RR

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Ogar 200
  • Kymco Super 9
  • Nissan Micra
  • Vespa PK 50 XL2
  • ZMZ
  • Fiat 126

Co robią kierowcy na PJ