Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Krojczyn, ok. Włocławka
60 cm3
5 KM
0.00 s
my Simson SR50. kupiłem go za 1400 zł i włożyłem w niego już masę pracy i pieniędzy. Simson sprzedany 12.10.2007r i obecnie posiadam Suzuki RG80. zapraszan róznież do jego komentowania
nie ma co przesadzac z tuningiem. bo jak wiadomo, co za dużo to nie zdrowo. ale jak na razie to mam założone białe klosze; 'sportowy' tłumik, którego kupiłem jedynie dla lepszego wyglądu, a i dźwięk ma nie najgorszy; lusterka łezki carbon (bardzo łądnie się prezentują, ale widocznośc beznadziejna). wkrótce założe białą tarczę licznika ale muszę tusze do drukarki kupic ;) . ostatnio założyłem też osłony na ręce (wiem, wiem... "zdejmnij te gówno" powiecie, ale się przydają i jednak wg mnie w moim simku jednak pasują) jeśli wogóle to można nazwac tuningiem (ale nie wiedziałem gdzie to napisac :) . założyłem też wkońcu oponę Heidenau K61 slick.
w większości jest to orginał; 4-biegowy na orginale DDR (cylinder, tłok, kosz sprzęgła, gaźnik BVF, łożyska, a co do wału nie jestem pewien, ale chyba też Niemiec). jedynie co to to, że cylinder mam coś koło 60ccm (41,50 fi).
jak na razie nie było takiej, choc zapewne każda przechodzi do historii...
OBECNIE SIMSON SPRZEDANY!
na podwórku Suzuki RG80 :D .
plusy - duża wygoda z jazdy; tani w eksploatacji (części, paliwo) i najważniejsze: JEST TO SIMSON!
minusy - niewygodny dostęp do silnika.
na tym cylindrze, zębatce 16z. gaźniku 16N3-2 osiągi sa jakie są... 65km/h to jest już wyższa półka. czasem wskazówka dojdzie do 70 km/h z mniejszej górki.