Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2006 r.
100(L)ica
50 cm3
5 KM
4 Nm
0.00 s
To moje 1 moto. Jestem z niego b. zadowolony. Mam go od zeszłego sezonu. Przebieg to troche ponad 12 000km. Jest w 100% BEZAWARYJNY. Olej jaki używam to Castrol R2. Narazie skromny tuning, ale to sie napewno zmieni już niedługo. =) Napewno minie 100km/h...
'it's not how you stand by your bike..
it's how your race your bike.." - prawda w 100% i zgadzam się z tym w zupełności...
Niedługo nowe Fotki.
FaSt'n'FuRiOuS
Optyczny:
-klosz tylnej lampy (by lexus)
-napisy na oponach
-wlot powietrza i ramka zegarów carbon style
-wentyle pod kolor nadwozia
-białe klosze kierunków
-skrócony tylny chlapacz (brak nowych zdięć
-naklejki POLINI i mieloch motocykle
Mechaniczny: (narazie prawie brak)
-tłumik Leo Vince ZX
-wario Polini Speed Control
-Niebiaska spreżyna centralna Polini
-zwiększona dysza w gaźniku
-rolki 7,7 POLINI
-twarde spręzynki sprzęgła (RACING)
-sportowa świeca i przewody NGK
Silnik LE-TEC 1-cylindrowy, 2-suwowy o pojemności 50cm3, chłodzony powietrzem. Sportowy gaźnik "Mikuni" z automatycznym ssaniem. Zapłon typu C.D.I.
Na razie tylko odblokowany i dodany tłumiczek. Rozpędza się na prostej do 77km/h, ale to dopiero początek. ;) Pare razy udało mi sie go rozpędzić do ponad 90km/h!!!
Raczej twarde. Regulowane (3 stopniowa regulacja). Ogólnie jest ok. Będdzie przedłużka 2,5cm lub 4cm
Każda jest pamiętna...
-jazda w 3 osoby =)
-250km w jeden dzien
-szlif... ;(
-tyle przygód sie z nim wiąże...
-cylinder 70cm POLINI 8KM (mam nadzieje że w tym sezonie)
-sportowe sprzęgło
-sportowe łożyska i wał Top Racing
-gaźnik 17,5 lub 19
-stożek
-przedłużka amortyzatora 2,5cm
-pasek kewlarowy
-Neonki i brewki, kto wie co jeszcze...
Nigdy go nieprzedać!
+regulowane zawieszenie
+przewidywalny w zakrętach
+dwusuw(moc)
+wygląd (lamp by lexus, wersja SPORT)
+niskoprofilowe opony
+bezawaryjny (żadnej awari przez 9tys. km)
+zawsze dojeżdza z punktu A do B ;p
-spalanie 3.5-4.7l (skutek standardowego sportowego gaźnika z dóżą dysza)
-mały bak paliwa (ok. 5l),a co za tym idzie mały zasieg skutera
-kiepski tylny bębnowy hamulec
-troche ciężki do stawiania go na gume (92kg)
-chłodzenie powietrzem
-pękające plastiki (kiepskiej jakości) - przy intensywnej eksploatacji ;)
-Dotarcie go przez pierwsze 500km z prędkością max 45km/h(horror).
-Wyścig z 4-suwem i pokazanie mu gdzie jego miejsce...
-Wyścig z mocniejszym zipp-em JAZZY, oczywiście wygrany...
-stawianie go na przednia gume (SQT waży 92kg).
-seicento ( i innne miejskie auta) mają spore problemy do 50km/h
-7000km bezwypadkowej jazdy po naszych bezpiecznych drogach ;]
-92km/h
-założenie 70cm3
-jakieś 125cm...
-jak najszybszym zdaniu prawka kat. A
-w przyszłości oczywiście R6 lub R1 ;p