facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Peugeot Satelis 250 2010r

Oglądano już 2701 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Peugeot Satelis 250 »
  • Rocznik

    2010 r.

  • Właściciel

    Maverick

  • Kategoria

    Skutery

  • Pojemność

    244 cm3

  • Moc

    25 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    7.50 s

  • Opis

    Peugeot Satelis 250 Premium RS

    Kategoria: Maxi Skuter

    Wersja RS ma piękne czarne malowanie. Oparcie dla pasażera, sportową krótką ciemną szybę oraz lepsze osiągi od standardowej jednostki. Całe oświetlenie jest na żarówkach ledowych, a z przodu są żarówki Philipsa poprawiające widoczność i wyglądają jak światła ksenonowe. Tak naprawdę to PIAGGIO pod znaczkiem lwa. Silnik i wszystkie podzespoły pochodzą właśnie od Piaggio co daje nam pewność, niezawodności super osiągi i łatwą dostępność części. Silnik to bardzo oszczędna i niezniszczalna jednostka Quasar 250 na wtrysku paliwa.

    W eksploatacji stosowano tylko i wyłącznie oleje i płyny marki MOTUL

  • Tuning

    1) świeca irydowa NGK CR9EIX
    2) sprężyny Malossi na sprzęgło oraz główny talerz dociskowy
    3) ciężarki i ślizgi Dr. Pulley na wariator
    4) pasek napędowy Dayco
    5) sportowy filtr oleju K&N
    6) sportowy filtr powietrza HiFloFiltro
    7) kompletny układ wydechowy LeoVince 4 Road
    8) opony Michelin CITY GRIP
    9) klocki hamulcowe SBS przód i tył
    10) przewody hamulcowe w stalowym oplocie przód i tył
    11) żarówki Philips Diamond Vision 5000K H7
    12) żarówki postojowe, tablicy itp LED 5000K
    13) akumulator żelowy, bezobsługowy o podwyższonym napięciu rozruchowym JMT YB12AL-A2
    14) deflektor na główną szybę w kolorze czarnym 30x17 cm
    15) podgrzewane manetki Oxford wraz ze sterownikiem

  • Silnik

    Pojemność skokowa: 244.3 cm3
    Typ silnika: Jednocylindrowy
    Ilość suwów: 4
    Moc maksymalna: 25 KM (18,5 kW) przy 7250 obr/min
    Moment obrotowy: 25 Nm przy 6000 obr/min
    Zasilanie: Wtrysk paliwa
    Liczba zaworów na cylinder: 4
    Rozruch: CDI
    System chłodzenia: Ciecz
    Skrzynia biegów: Automatyczna, bezstopniowa

  • Zawieszenie

    Zawieszenie tłumi nierówności niczym Citroeny z hydropneumatyką. Bardzo wysoki komfort jazdy dla kierującego

    Rama: stalowa, rurowa
    Zawieszenie przednie: teleskopowe
    Zawieszenie tylne: wahacz wleczony, dwa elementy resorujaco-tłumiące z pięciostopniową regulacją twardości
    Hamulec przedni: tarczowy, śr. 260 mm
    Hamulec tylny: tarczowy, śr. 226 mm
    Ogumienie: bezdętkowe, przód/tył: 120/70-14, 140/60-13

  • Perspektywy

    1) Wymiana filtra paliwa z fabrycznego na sportowy.
    2) Wymiana filtra powietrza z obecnego na K&N. Jak do tej pory nie ma jeszcze filtra tego producenta do pojazdów z tym silnikiem.
    3) Montaż akcesoryjnych hand barów na kiere i owiewek na przednie podnóżki. Do używania tylko w okresie wiosna i jesień, wtedy kiedy są jeszcze chłodne miesiące.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:

    - udany design, wygląd sportowej wersji RS miażdzy standardowe wersje tego motocykla
    - elastyczny silnik i dobra dynamika w trasie, prędkości przelotowe rzędu 80 - 120 km/h to żaden problem dla tej maszyny
    - bardzo dobry zasięg widzenia podczas jazdy nocnej na światłach drogowych
    - niskie zapotrzebowanie na paliwo w cyklu miejskim
    - naprawdę wygodny nadający się do średnio dystansowej turystyki
    - szyba wraz z dodatkowym deflektorem dobrze chroni przed wiatrem i deszczem
    - pojemny bagażnik mieszczący 2 pełno wymiarowe kaski integralne
    - 3 dodatkowe schowki na akcesoria itp
    - gniazdo 12V mówi samo za siebie
    - skuteczne hamulce przód i tył, dzięki dwu tłoczkowym sportowym zaciskom Nissin
    - duże lusterka asferyczne
    - stabilny i dobrze wyważony

    Minusy:

    - brak ABS
    - prędkościomierz przekłamuje o 7 km/h względem GPS

  • Osiągnięcia

    1) Prędkość maksymalna mierzona GPS - 140 km/h :)
    2) Rekord zasięgu po mieście na pełnym tankowaniu - 394 km :D
    3) Przyśpieszenie do 100 km/h - rewelacyjne
    4) Po zabiegach tuningowych moc szacowana jest na 30 KM

  • Marzę o...

    1) Następny motocykl lub maxi skuter będzie nowy z salonu

    2) Chciałbym się przejechać wersją RS z 500 ccm silnikiem, które niestety już nie są produkowane :(

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat Cinquecento
  • Fiat 126
  • Junak M 10
  • Romet Ogar 200
  • Yamaha YZF-R125
  • SHL M11

Co robią kierowcy na PJ