Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
49 cm3
6 KM
0.00 s
Posiadam go od 4lat.Miałem problem z przycierającym się cylindrem co się okazały był spowodowany złym spasowaniem silnika (kartery z 2 różnych odlewów). Obecnie kupione kartery wraz z przełożeniami od TGB r50x (12/1 w starych miałem 15/1). Pomimo mojego problemu , który niewielkim kosztem rozwiązałem uważam ,że skutery tej marki są godne polecenia.. ;)
Mechaniczny;
-wydech gianelli z przespawaną końcówką
-cylek Tec'a
-Wariator Racing (trochę lepszy od seryjnego ;D )
-Przełożenia wtórne
-Sprzęgło RMS
Wizualny;
-zmienione malowanie
- tylna lampa została zmieniona (nie pamiętam jej nazwy ;p )
2t chłodzony powietrzem , bardzo dynamiczny i dość ekonomiczny ..
Dające komfort nawet na dłuższe podróże ;]
W dzień zakupu w drodze powrotnej zrobiłem nim pierwsze 100km ;]
Wykrzesać z tego cudeńka trochę więcej kucyków ,ale to dopiero gdy odłożę trochę grosiwa ;)
+ duży i wygodny
+ wygląd
+ niezawodność
+ koszty eksploatacji
+ dostępność części
-jak dla mnie minusem jest jedynie pompka olejowa(lubi nie podać odpowiedniej ilości oleju)osobiście polecam samemu robić mieszankę a jedynie zostawić przewody z pompki podłączone do smarowania łożysk ;)
wyciśnięcie na przełożeniach 15/1 85km/h (mierzone GPS'em)
obecnie nie wiem ile da radę ;p
Prawie jazdy kat, A oraz o Yamaszce FZR1000