Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2001 r.
Tokarnia
70 cm3
12 KM
0.00 s
Witam
Przedstawiam wam moją Aprilie Sr Ditech, pochodzi z 2001r.
W 2009r została sprowadzona do Polski z przebiegiem 7tys. km.
Ja ją zakupiłem w maju 2012r. z przebiegiem 11tys.km
Postanowiłem ją odnowić, została rozebrana do ostatniej śrubki i
przerobiona na wersje gaźnikowa (został ecu, kompresor, przepustnica z ditecha podpięta na drugiej lince - zmienia kat zapłonu)
Malowanie: czarna perła (Phantom) + czerwony (Ducatti)
Wymienione: Optyka
- ryfle OPT
- tylny błotnik oklejony folią carbon
- klosze kierunkowskazów przednich pomarańczowe
- gaz box Stage 6
- kierunkowskazy led(pomarańczowe)
- nowe żarówki
- manetki
- pomalowane zaciski na czerwono
- naklejki Aprilia, No Fear
- tuningowa tarcza hamulcowa
- tuningowy amortyzator tylny gazowy
- nagłośnienie w schowku
- obniżone zawieszanie przednie o 35mm
- neony czerwone pod spodem
- lekka polerka przekladni
- klamki od areoxa wypolerowane
Mechanika:
- wiązka elektryczna Ditecha
- akumulator żelowy
- sprężyna centralna Polini Evo-Slider
- sprężynki sprzęgła Polini
- świeca NGK PMR7A - Platinum
- przewód i fajka NGK
- zestaw Malossi MHR 70
- wał Top racing wzmacniany
- zawór membranowy
- płytki membrany Malossi carbon
- pasek napędowy Malossi Special
- dzwon sprzęgła Polini evolution
- łożyska wału Koyo
- gaźnik Dellorto 17,5
- uszczelki, simeringi
- rolki wariatora Polini 5,8gr
- linka gazu
- pompka paliwa podciśnieniowa
- przepustnica z ditecha
- wydech seria odblokowany i odnowiony
- wypolerowane kanały + porting max
Plusy:
- vmax i przyśpieszenie (na kole 21km)
- wygląd
- spalanie 5/100km
139km/h z góry po prostej 120 ;P