Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2005 r.
54 cm3
8 KM
0.00 s
Katana jest u mnie od 2009r, 3 właściciel. Przez 1 rok jeździłem na serii, potem zacząłem się z nią bawić. Jest to wygodny (przynajmniej dla kierowcy;) skuterek, o zacięciu sportowym, dobry zarówno na miasto, jak i na dalsze wypady ze znajomymi. Osiągi to coś ok 90km/h na prostej z dobrym przyspieszeniem w całym zakresie prędkości:D
Mechanicznie to dosyć skromnie;
- tłumik Metrakit Hand Made z silencerem ZX
- full porting seryjnego cylka, lekko rozwiercony na 54ccm, splanowana głowica
- gaźnik Arreche 17.5mm
- świeca irydowa
- przełożenia wtórne z SR\\\'ki
- rozwiercony i wypolerowany króciec
- stożek gąbkowy\\\'ala Polini Airbox
- zawór Tec Sport
- pasek Malossi Special
- dodatkowa chłodnica
- gasbox
- regulacja napędu (rolki, sprzęgłówki)
Do tego własne modyfikacje np wariatora, dzwonu, sprzęgła.
Optycznie to w zasadzie to wszystko zostało przerobione; prawie każdy element tego skutera jest w jakimś stopniu zmodyfikowany optycznie albo pod innymi względami, dosłownie co do śrubki, więc nie będę wypisywał;] Zresztą sporo widać na zdjęciach.
Katana jest wyposażona w silnik MORINI/Suzuki. Jest to wersja K1, chłodzona cieczą.
W zasadzie to już zrobiłem z nim bardzo dużo, choć nowe pomysły ciągle przychodzą. Jednak czas zakończyć zabawę z skuterami a wziąć się za samochody, więc raczej nic konkretnego już nie dojdzie.
+ niepowtarzalny wygląd
+ wygodny
+ każdy się za nim ogląda (choć to pewnie wina tłumika głośnego jak czołg^^)
- mało części do tego silnika
- CBR 600
- R6
- R1
- Toyota Supra
- Mitsubishi Eclipse 2G
- Dodge Challenger 1970-74r :D
- tanim paliwie