Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2011 r.
Opalenica
50 cm3
5 KM
60.00 s
\\\"Piździk\\\" został zakupiony w kwietniu 2011 w Auchan. Tak, wiem, dziwnie to brzmi. ;) Jest to prawie pełna seria. V-max jaki udało mi się osiągnąć to około 95km/h przed wymianą sztycy, która pękła w trakcie jazdy przy przebiegu około 5000km. Aktualny przebieg to ponad 6000km. Jeżdżę nim najprawdopodobniej ostatni rok. Aktualny v-max to 80km/h, przy pięknej pogodzie i wietrze w plecy. Do zbiornika leję PB98, bo odnoszę wrażenie że silnik lepiej wtedy pracuje. Przyspieszenie jest kiepskie, jak to 4-takt. Zdaje mi się, że wszystkie sztuki tego modelu mają taką werwę na fabrycznej konfiguracji jak ten. :)
Filtr paliwa duży, produkcji Filtron (od Malucha)
Gaźnik z większą dyszą (niestety nie wiem jaką)
Były próby regulacji napędu rolkami, jednak docelowo zostałem przy fabrycznych 4g.
Czerwony neonek przypięty do ramy, po lewej stronie, oświetla silnik.
50ccm, pełna seria oprócz większej dyszy w gaźniku. W planach jest założenie cylindra o większej pojemności - najprawdopodobniej w zimę.
Grodzisk Wlkp., rondo obok targowiska. Niezapomniany wypadek, ponieważ jedyny poważny. Dlaczego ta stópka od centralki jest tak mocno wysunięta :(
W planach jest;
- założenie większego cylindra,
- wymiana wydechu,
- zmiana napędu na sportowy (wariator, sprzęgło),
- przemalowanie plastików ponieważ po pierwszym sezonie widać jego ślady :),
- przeróbka przedniego hamulca na tarczowy.
W daalekiej przyszłości możliwe jest, że zrobię swap silnika z Piaggio Zip.
Plusy:
- jest lekki,
- bardzo dobrze się prowadzi, można jeździć \\\"bez trzymanki\\\",
- silnik ma niesamowitą werwę jak na fabryczny GY6,
- po 6000km silnik nadal działa jakby był nowy.
Minusy:
- hamulce bębnowe których za nic nie mogę wyregulować,
- strasznie trzęsie po przekroczeniu 70km/h,
- jakość wykonania plastików pozostawia wiele do życzenia, po 2-krotnym demontażu całości skuter przestał się trzymać kupy,
- wątpliwej jakości jest także wykonanie ramy, w szczególności mówię tu o sztycy,
- zawieszenie jest (a właściwie go nie ma :D) tragiczne, polne drogi odpadają bo można dostać szału.
Tylny błotnik został \\\"ucięty\\\" poprzez postawienie maszyny do pionu :D
Cagiva Mito Evo 2, w niedalekiej przyszłości.