facebook
System PJ
to 129 364 pojazdów na 669 350 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Zumico Quick 2011r

Oglądano już 2046 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Zumico Quick »
  • Rocznik

    2011 r.

  • Właściciel

    Mietas

  • Kategoria

    Skutery

  • Lokalizacja

    Opalenica

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    5 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    60.00 s

  • Opis

    \\\"Piździk\\\" został zakupiony w kwietniu 2011 w Auchan. Tak, wiem, dziwnie to brzmi. ;) Jest to prawie pełna seria. V-max jaki udało mi się osiągnąć to około 95km/h przed wymianą sztycy, która pękła w trakcie jazdy przy przebiegu około 5000km. Aktualny przebieg to ponad 6000km. Jeżdżę nim najprawdopodobniej ostatni rok. Aktualny v-max to 80km/h, przy pięknej pogodzie i wietrze w plecy. Do zbiornika leję PB98, bo odnoszę wrażenie że silnik lepiej wtedy pracuje. Przyspieszenie jest kiepskie, jak to 4-takt. Zdaje mi się, że wszystkie sztuki tego modelu mają taką werwę na fabrycznej konfiguracji jak ten. :)

  • Tuning

    Filtr paliwa duży, produkcji Filtron (od Malucha)
    Gaźnik z większą dyszą (niestety nie wiem jaką)
    Były próby regulacji napędu rolkami, jednak docelowo zostałem przy fabrycznych 4g.
    Czerwony neonek przypięty do ramy, po lewej stronie, oświetla silnik.

  • Silnik

    50ccm, pełna seria oprócz większej dyszy w gaźniku. W planach jest założenie cylindra o większej pojemności - najprawdopodobniej w zimę.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Grodzisk Wlkp., rondo obok targowiska. Niezapomniany wypadek, ponieważ jedyny poważny. Dlaczego ta stópka od centralki jest tak mocno wysunięta :(

  • Perspektywy

    W planach jest;
    - założenie większego cylindra,
    - wymiana wydechu,
    - zmiana napędu na sportowy (wariator, sprzęgło),
    - przemalowanie plastików ponieważ po pierwszym sezonie widać jego ślady :),
    - przeróbka przedniego hamulca na tarczowy.
    W daalekiej przyszłości możliwe jest, że zrobię swap silnika z Piaggio Zip.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    - jest lekki,
    - bardzo dobrze się prowadzi, można jeździć \\\"bez trzymanki\\\",
    - silnik ma niesamowitą werwę jak na fabryczny GY6,
    - po 6000km silnik nadal działa jakby był nowy.

    Minusy:
    - hamulce bębnowe których za nic nie mogę wyregulować,
    - strasznie trzęsie po przekroczeniu 70km/h,
    - jakość wykonania plastików pozostawia wiele do życzenia, po 2-krotnym demontażu całości skuter przestał się trzymać kupy,
    - wątpliwej jakości jest także wykonanie ramy, w szczególności mówię tu o sztycy,
    - zawieszenie jest (a właściwie go nie ma :D) tragiczne, polne drogi odpadają bo można dostać szału.

  • Osiągnięcia

    Tylny błotnik został \\\"ucięty\\\" poprzez postawienie maszyny do pionu :D

  • Marzę o...

    Cagiva Mito Evo 2, w niedalekiej przyszłości.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Honda CBR 600
  • Opel Vectra
  • Kawasaki KMX 125
  • Jawa Mustang 50
  • Volkswagen Passat
  • Rover 100

Co robią kierowcy na PJ