Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2009 r.
Łańcut
70 cm3
7 KM
0.00 s
Więcej fotek na:
https://www.facebook.com/biedrona.project
http://bikepics.com/members/Pioneer298/
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=310345
http://questforum.pl/forum/biedrona-custom-swap-p-g-baj-pioneer298-vt13294.htm
http://waszeskutery.pl/showthread.php?tid=554
Zapraszam !
Obecna Mechanika jest dość uboga:
- Cylinder Power Force 70cc **PORTED BY MAGMOT.PL**
- Gaźnik Dellorto 17,5 PHVA + SSANIE PHVA/PHVB
- Przeciwtalerz Hebo Manston Air
- Wariator Hebo Next Generation
- AirBox
- Wydech Proma ProRace (pokrój Polini For Race 2)
Optycznie:
- Lakier Niebieski Metallic + Żółte dodatki.
- Biała Czasza
- Custom czaszy (wloty od Aeroxa)
- Grill Aerox
- Reflektor Revo Double
- Kierunki Revo Custom
- Manetki Revo Flame
- (Adapter) Przedłużka 7,5cm.
- Gleba 48mm
- Rodzaj silnika: 1-cylindrowy
- Chłodzenie: Powietrzem
- Rozrusznik: Elektryczny / nożny
- Zużycie paliwa: około 2,8-3 l. / 100km
- Zbiornik paliwa: 4,2 l.
No cóż, nie jest to Mercedes, ale jest wygodny :)
Przód Amortyzatory Olejowe
Tył Sprężynowy
Minusy
- Plastiki cieńkie i kruche, strasznie szybko upie******ą się zaczepy
- Chińczyk
- Kibel jak kibel
- Słaby tylni hamulec (dość często się psuje)
- Wskazówka od benzyny (przy 2,3 l benzy już leży)
Plusy
+ szybki
+ zrywny
+ cichy
+ wygodna kanapa
- Tańszym paliwie.
- Dużej kasie aby ukończyć projekt.
Zapraszam do komentowania, a ja odwdzięczę się tym samym ...
Pozdro.