Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Wadowice :D
58 cm3
4 KM
0.01 s
Simka kupiłem zeszłego lata (2009r) za cenę 1800zł ;/ Od razu wiedziałem że przepłaciłem. Miał rzekomo sprawny licznik, i był po prostu igła. No i na pochwałach się skończyło. W wyniku zostało wymienione:
-simeringi
-żarówki przód i tył
-zębatki w silniku (nie wiem jakie)
-zębatka zdawcza na 17z
-tłumik
-gaźnik (był dziurawy)
-licznik
-akumulator
-żarówka biegu jałowego
-filtr paliwa
-i wiele innych drobnostek
Ogólnie koszt napraw wyszedł coś około 1000zł ;/
Sprzedany w sierpniu 2012
-60cm3
-60cm3
-4 biegi
Standard, miękkie DDR
Ujechałem 6km od mechanika po wymianie simeringów. Jadę pod górkę i zaczął zwalniać (jeszcze było 50cm3) chciałem przerzucić na mniejszy biegi i poczułem, że coś luźno mi chodzi ta skrzynia. Okazało się że wypadł seger z tej dźwigni, dobrze, że miałem w zapasie kawałek drutu i dorobiłem sobie na poboczu :)
Przerobić na DDR 60/4/3
-Amal 21mm
-Zapłon Malagutti/ Ducati Energia
-Spawak strojony na 9500rpm
PLUSY:
+Simson
+60cm3 (chyba Almot)
+4 biegi
+mało pali
MINUSY:
-mała prędkość
(WYNIKI TEORETYCZNE--> licznik rowerowy)
54km/h na prostej ;/
62km/h z górki :)
Praktyczne wyniki (licznik innego motocykla):
64 km/h na prostej :D
70 km/h z górki :D
-Większej prędkości
-tańszym paliwie
-Hondzie CBR 125 lub jakimś Enduro
Spoko simek skomentuj mojego
Niezły simsonek 10\10 , dbaj o niego . Nie ma to jak Made in Germany . Wpadnij do mojej S'rki
Spoko Simek...
Zapraszam do mnie ;)
ładny simek 10/10
ZAPRASZAM DO MNIE :)