Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1983 r.
zborowskie
70 cm3
12 KM
25.00 s
nowy lakier metalic
Jest wiele innych nowych rzeczy których nie sposób wymienić np. pokrowiec siodła, sprężyny teleskopu, harmonijki teleskopów, łożyska i okładziny hamulca koła tylnego, osłona tylnego koła łańcuchowego, przednie koło DDR, owiewka Motrixa, uszczelniacze, świeca NGK, czujnik luzu DDR, gumy cylindra, śruba spustu oleju MZA, pływak i detale gaźnika MZA.
Wszystkie części były kupowane w Polsce wyszukując najlepszej jakości, nie zakładałem wszystkiego co kupiłem dopiero jak znalazłem zadowalającą jakość.
- wysokość kierownicy 1070 mm
- wysokość siodła 820 mm
- prześwit bez obciążenia 230 mm
- masa z pełnym bakiem 84kg
- przednie zawieszenie podwyższone o skoku 150mm
- z tyłu zamontowane amortyzatory z dwustopniową regulacją o skoku powiększonym do 115mm i przedłużone o 5cm
Opony jeszcze Niemieckie (Heidenau i Pneumant) tylnia się kończy, obręcze aluminiowe
Był jeżdżony na olejach syntetycznych (Mobil 1 Racing 2T) a w skrzyni ma pół-syntetyk (Motul Transoil Expert), dość mało spala (poniżej 3 na wioskach, 3,5 jak się domiesza trochę terenu, 4 w mieście przy odkręcaniu gazu) oczywiście zależy od stylu jazdy.
Zapala z reguły z pierwszego kopnięcia (nawet w zimie) tylko gdy źle dobierze się ssanie może nie zapalić z pierwszego.
Był robiony bardziej na elastyczność i ekonomię a nie osiągi dzięki czemu jak się zejdzie na 20km/h na IV biegu to dalej jedzie.
-cylinder almot 70cm3
- wał MZA tuningowy S70 z oryginalnym wypełniaczami i polerowanym korbowodem
- łożyska SKF
- kosz sprzęgłowy S70 MZA, wzmocnione sprzęgło, (brak śladów zużycia)
- gaźnik to powiększony na 18,5mm BVF 16N1-11 z dyszą 105 (śruba regulacyjna mieszanki przerobiona na pokrętło)
- szybsze tryby 4 biegu (23/32) (odpowiada to skrzyni 5 biegowej wersji krótkiej) (reszta kół stan idealny mogę pokazać stan wymontowanych starych)
- zapłon akumulatorowy, moduł zapłonowy od ETZ 250E sterowany przerywaczem, (przerywacz made in germany a w module zmienione na nowe tranzystory)
- silnik skręcany śrubami imbusowymi
- kompletny wydech RZT Sportauspuff R (kolanko 32mm) przeznaczony do cylindrów od 70 ccm
- nowy łańcuch
brak ale nie długo
Simonem jechałem 100 km/h , na 2 biegu stawał na koło podczas jazdy narazie nowy cylinder na dotarciu
diodach led i mocnym audio.
Sennheiser pozdrowił kierowcę pojazdu
patryk oznaczył pojazd jako wyjątkowy