facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Simson S51 Enduro 1983r

Oglądano już 4647 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Simson S51 Enduro »
  • Rocznik

    1983 r.

  • Właściciel

    patryk

  • Kategoria

    Motorowery

  • Lokalizacja

    zborowskie

  • Pojemność

    70 cm3

  • Moc

    12 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    25.00 s

  • Opis

    nowy lakier metalic

  • Tuning

    Jest wiele innych nowych rzeczy których nie sposób wymienić np. pokrowiec siodła, sprężyny teleskopu, harmonijki teleskopów, łożyska i okładziny hamulca koła tylnego, osłona tylnego koła łańcuchowego, przednie koło DDR, owiewka Motrixa, uszczelniacze, świeca NGK, czujnik luzu DDR, gumy cylindra, śruba spustu oleju MZA, pływak i detale gaźnika MZA.
    Wszystkie części były kupowane w Polsce wyszukując najlepszej jakości, nie zakładałem wszystkiego co kupiłem dopiero jak znalazłem zadowalającą jakość.

    - wysokość kierownicy 1070 mm
    - wysokość siodła 820 mm
    - prześwit bez obciążenia 230 mm
    - masa z pełnym bakiem 84kg
    - przednie zawieszenie podwyższone o skoku 150mm
    - z tyłu zamontowane amortyzatory z dwustopniową regulacją o skoku powiększonym do 115mm i przedłużone o 5cm
    Opony jeszcze Niemieckie (Heidenau i Pneumant) tylnia się kończy, obręcze aluminiowe

    Był jeżdżony na olejach syntetycznych (Mobil 1 Racing 2T) a w skrzyni ma pół-syntetyk (Motul Transoil Expert), dość mało spala (poniżej 3 na wioskach, 3,5 jak się domiesza trochę terenu, 4 w mieście przy odkręcaniu gazu) oczywiście zależy od stylu jazdy.
    Zapala z reguły z pierwszego kopnięcia (nawet w zimie) tylko gdy źle dobierze się ssanie może nie zapalić z pierwszego.
    Był robiony bardziej na elastyczność i ekonomię a nie osiągi dzięki czemu jak się zejdzie na 20km/h na IV biegu to dalej jedzie.

  • Silnik

    -cylinder almot 70cm3
    - wał MZA tuningowy S70 z oryginalnym wypełniaczami i polerowanym korbowodem
    - łożyska SKF
    - kosz sprzęgłowy S70 MZA, wzmocnione sprzęgło, (brak śladów zużycia)
    - gaźnik to powiększony na 18,5mm BVF 16N1-11 z dyszą 105 (śruba regulacyjna mieszanki przerobiona na pokrętło)
    - szybsze tryby 4 biegu (23/32) (odpowiada to skrzyni 5 biegowej wersji krótkiej) (reszta kół stan idealny mogę pokazać stan wymontowanych starych)
    - zapłon akumulatorowy, moduł zapłonowy od ETZ 250E sterowany przerywaczem, (przerywacz made in germany a w module zmienione na nowe tranzystory)
    - silnik skręcany śrubami imbusowymi
    - kompletny wydech RZT Sportauspuff R (kolanko 32mm) przeznaczony do cylindrów od 70 ccm
    - nowy łańcuch

  • Car Audio

    brak ale nie długo

  • Osiągnięcia

    Simonem jechałem 100 km/h , na 2 biegu stawał na koło podczas jazdy narazie nowy cylinder na dotarciu

  • Marzę o...

    diodach led i mocnym audio.

Wyróżnienia

Komentarze (3)

  • 2012-08-08 01:45:23

    nieźle ;p zapraszam do mnie

  • 2012-07-22 15:33:22

    Fajny simek wpadaj do mnie !!

  • 2012-07-21 22:23:32

    Super Sim Zapraszam Do Mnie Pozdro I szerokości

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Fiat 125P
  • Romet Ogar 205
  • Jawa 500
  • MZ ETZ 150
  • Honda VTX 1300
  • Romet Kadet M780

Co robią kierowcy na PJ