Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
70 cm3
6 KM
0.00 s
Kupiłem go 28.05.2011r. W miejscowości oddalonej od mojego miejsca zamieszkania o 60km, Złotowa. Kosztował mnie 1100zł. Silnik po remoncie, nadwozie trochę do popracowania.
Poprzednik w silniku wymienił na tuningowe
-Cylinder 70/4 ALMOT
-Gaźnik AMAL 18
-Kosz sprzęgłowy S70
-Łożyska KOYO C3
-Tłumik przerobiony na sp04
A w nadwoziu
-Owiewka (wymieniona na oryginalną lampę)
-Podgięte siedzenie
-Stacyjka S51
-Kierunkowskazy
-Alarm:D
Dwusuwowy,
Jednocylindrowy,
Czterobiegowy,
Chłodzony powietrzem Silnik Simson M541.
Z przodu do regeneracji, z tyłu ok
Jak pierwszy raz wyjechałem z chaty i zaczął robić buuuuu.., stanąłem i jednocześnie wkurzony że nowy zakup nie działa myślałem co się mogło stać. Okazało się że nie odkręciłem kranika.
Żeby był jak najbardziej według moich możliwości oryginalny w wyglądzie
+70ccm
+szybki
+zrywny
+mocny
+łatwy w naprawie i tuningu
-Kumple mówią że przy takim secie będzie dużo palił ale to jeszcze zobaczymy.
Załadowanie simsonka w pozycji stojącej do opla astry
jak na razie moje marzenia zostały spełnione
Ładny simek , choć z lampą street też fajnie wyglądał , ale oryginał lepszy , tłumik fajny jest ;d \r\nPozdrawiam + wbij do mnie
Łady simek
super simek i cieszy mnie ze wymieniles lampe na standart ;) fajnie sie składa bo moja SR tez w astrze była przywieziona tylko ze to jest hatchback i musiał lezec;)
daje max wpadaj do mnie i pozdro ;]
Udany zakup sima, tanio dosyć ;)
10/10 a jaki v-max masz na tym seciku? ;D
Pozdro, wpadaj mojego sima oceniać ;)
Fajny simek :) zapraszam do mnie