Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1982 r.
70 cm3
8 KM
0.00 s
Simsona kupiłem przed wakacjami w 2009r za 550zł. Jego stan był... daleki od ideału;) Motorek nie był w stanie nawet sturlać się z górki na wyłączonym silniku, a do tego wyglądał, jakby 10 lat leżał na dnie jeziora:) Wszystko zresztą widać dokładnie na zdjęciach;) Simsona remontowałem (oczywiście razem z tuningiem:]) przez około miesiąc, a koszt remontu wyniósł 2000zł z groszami;) Ale nie żałuję tych pieniędzy, bo było warto się poświęcić;)
Filmik z krótkiej jazdy:
http://www.youtube.com/watch?v=bVe5liyxB2c
- Wał korbowy S-70 (oryginalny, niemiecki, wzmacniany)
- Cylinder S-70 ALMOT (powiększony na 2. szlif)
- Głowica S-70 (nieplantowana)
- Tłok S-70 MZA (2. szlif - 45,47mm)
- Tuningowy kosz sprzęgłowy S-70 + 4 nowe tarcze
- Nowy gaźnik 16n3
- Dysza główna w gaźniku powiększona własnoręcznie, rozmiar około 80-90
- Nowe, porządne łożyska do silnika (17 zł za sztukę;P)
- Stożkowy filtr powietrza z kolankiem
- Nowe amortyzatory tylne (chromowane, 5-cio stopniowa regulacja twardości)
- Nowe lusterka - łezki, chromo-podobne
- Nowe opony: przód - gładka, tył - kostka
- Instalacja elektryczna 6V (akumulator 11 amperogodzin;])
- System audio - głośniki 2x Samsung, 2x Tracer + jeden samochodowy
- Niebieskie diodki w owiewce ;)
- Niemiecki licznik elektroniczny BIKEMATE
- Dużo by tu jeszcze wymieniać, ale te główne części są najważniejsze;)
- Kartery rozwiercane pod większy cylinder
- Zębatka zdawcza - 16 zębów
- Olej do skrzyni - MOTUL, olej do mieszanki - ADDINOL 405 (najlepszy niemiecki olej do 2-suwów)
- Większość części podałem w dziale \"Tuning\" ;)
- Tył - nowe amortyzatory (chromowane, 5-cio stopniowa regulacja twardości)
- Przód - widełki oryginalne DDR, nowy olej + uszczelniacze
- Każda podróż jest pamiętna ;)
- Przygody - awaria silnika około 5 KM od domu (z wału jakimś cudem wypadły rolki i sobie weszły na górę tłoka, serce silnika do remontu;)) A do domu Simson dojechał na lince holowniczej;P Była jeszcze jedna \"awaria\", z tłoka wyskoczyło zabezpieczenie sworznia i narobiło bałaganu...;] Ale teraz nauczyłem się na własnych błędach, porządnie go dotarłem i już ponad 1000 KM cieszę się z nieprzerwanego wiatru we włosach;P
Najpierw trzeba zdać na prawo jazdy, potem pogadamy;)
Plusy:
+ Szybkość
+ Przyspieszenie
+ Niezawodność
+ Wygoda
+ Łatwa dostępność i niska cena części
+ Gdy jest dobrze wyregulowany i użytkowany (jeżdżenie z olejem w paliwie, silniku i głowie) awarie omijają go szerokim łukiem (świeca przez ponad 1000KM nie złapała mi nawet nagaru;P)
Minusy - jak na razie brak :]
- Prędkość maksymalna - 84.4 KM/H (mierzona niemieckim, dokładnym licznikiem elektronicznym)
- Prędkości maksymalne na poszczególnych biegach:
I bieg - 30 KM/H (równe;P)
II bieg - 50 KM/H
III bieg - 65 KM/H (chyba najkrótszy bieg;))
IV bieg - 85 KM/H (niecałe;D)
- Pierwsze \"osiągnięcie\";P - zdjęcia Simsona zostały uznane przez serwis \"polskajazda.pl\" za \"Prezentację Tygodnia\" ;) -----> patrz ostatnie zdjęcie w galerii :]
Tańszym paliwie, wyrozumialszych przepisach, kontroli policyjnej gdy mam wszystko sprawne i w porządku, no i... i jeszcze trochę by ich było, ale nie będę się tu rozczulał...;)
super simek
pozostaw go w takim stanie
wpadnij do mnie
piekny profil
Fajny sprzęcik :)
Dbaj o niego 10/10 :D
Zapraszam do mnie ;)