Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1986 r.
Chełm
50 cm3
4 KM
3 Nm
0.00 s
Simson z 86r bez akumulatora, kierunków i pozycji (tył-przód). Klakson z cewki ładowania. Wersja uboga, z racji na rok powstania.
MOże nie tuning, ale modyfikacja elektroniki pod stacyjkę, akumulator, ładowanie + kierunkowskazy. Po prostu na miarę nowoczesnych motorowerów.
Oryginalny jednocylindrowy silnik IFA M541. Gaźnik BING 17/15/1106, wydech oryginał przerobiony na absorbcyjny AOA1.
Przednie zawieszenie twarde,po regeneracji, zalane gęstym olejem. Tył standard, choć zbyt miękki.
Zerwanie śruby zębatki na wałku s.biegów w trakcie jazdy. Zaliczenie szlifu na ostrym zakręcie (skończyło się urazem prawego barku).
Simson sprzedany za 1.900 zł. Teraz miło go wspominam, gdyż włożyłem w niego wiele pracy i serca.
Silnik może nie tak precyzyjny i w pełni wykorzystany jak włoskie AM6, ale cholernie wyrzymały i niezawodny. Zresztą atutem jest prostota pracy 2T.
Minusy - brak oryginalnych częsci, a co za tym idzie stare zapasy strasznie drogie.
75km/h i dośc dobre światła jak na 6V.
>=600ccm
fajny simacz :D
wpadnij do mnie :D
Simson 3B różni się od 4B tylko wstępnym przełożeniem zębatym. Prędkośc maksymalna jest ta sama, jednak przy minimalnie innych obrotach silnika.
Fajny. 10/10. Byłby jeszcze fajniejszy gdyby miał 4 biegi. Zapraszam do oceny moich 2 maszyn.
ładny simek !;) wpadni do mnie:) i dbaj o niego bo 3 sa nie do zdarcia:P
fajny moto 10/10 widac ze dbasz zapraszam do mnie pozdro
Super mmaszyna10/10 wpadnij do mnie.
ładny zadbany simek 10/10 nalep naklejke na baku będzie ładniejszy
wpadnij do mnie :)
Extra maszyna >>>>>>>>
Szerokości i Pozdrawiam >>>>>>>
Zapraszam do skomentowania mojej TZR >>>>>
(.Y.)
piękne moto co się oszukiwać prawda jest taka że Simsony technologia końca lat 70 cały czas dorównują współczesnym moto w swojej klasie wiadomo po lekkich przerokach lecz chińczyków i tak w tyle zostawiają
pozdrowienia