Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1968 r.
Rybnik_Kłokocin
173 cm3
6 KM
5800 Nm
0.00 s
ta HSL była przerobiona na 3 kołowca wiadomo przy prędkości powietrze schładzało cylinder lecz gdy prędkości nie było dziadek właśnie wrobił taki wentylator poprostu do magneta przymocowany jest wiatraczek który powietrze kieruje przez tą obudowę na cylinder ogólnie była przeznaczona do prac rolnych oczywiście da sie ją przywrócić do orginalnego stanu i tak tez planuje
Model M11 był konsekwencją rozwoju modelu M06T. Główna różnica polegała na zastosowaniu nowo powstałego silnika klasy 175 ccm typu S32.
Wzmocniono konstrukcję nośną pojazdu, powiększono do 103 mm skok tylnego zawieszenia, wprowadzono amortyzator skrętu, a siodło i kierownicę zabezpieczono zamkami Pojazd wraz z modelami pochodnymi M11S i M11R oficjalnie zaprezentowano na 29 Międzynarodowych Targach Poznańskich w roku 1960.
oryginał tuningu nigdy nie będzie
Typu S32, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, średnica cylindra 61,5 mm, skok tłoka 58 mm,pojemność skokowa 173 ccm, stopień sprężania 6,3. Moc maksymalna 6,6kW (9 KM) przy 58000 obr/min. W ostatniej serii produkcyjnej stosowano również silniki S32U (patrz M11Lux) Kadłub silnika ze stopu lekkiego stanowił obudowę silnika, sprzęgła i skrzyni biegów Wał korbowy kuty, składany Tłok ze stopu lekkiego z wypukłaym denkiem, dwa pierścienie uszczelniające. Rozrząd tłokowy, smarowanie mieszankowe 20:1 Chłodzenie swobodnym opływem powietrza.
Gaźnik:
GM 24U1 o średnicy gardzieli 24 mm
Sprzęgło:
mokre czterotarczowe
Skrzynia biegów:
trzybiegowa o stale zazębionych kołach. Zmiana biegów dźwignią nożną po lewej stronie silnika.
wahacz wleczony współpracujący z teleskopami o progresywnej charakterystyce i tłumieniu olejowym.
jeszcze nie było
wyremontować bo jak widać narazie stan jest nie za dobry ale też nie taki zły
odrestaurowanie
Wyremontuj tą Shl i dbaj o nią.Pozdrawiam:-)
Po remoncie będzie cud, miód. Życzę owocnej pracy przy SHLce... :)
Trochę serca i pracy, wtedy będzie miód ; ))
Ciesze się że moge pomóc i bierzesz przykład z Mojej SHL..Życze Ci powodzenia i wytrwałosci w remontowaniu tego kultowego motocykla..:) ...Pozdrawiam i Szerokości..
wypas maszyna,ładna i zadbana,oby ci długo służyła, zapraszam do obejrzenia moich pojazdów.Życzę szerokości, dobrych dróg i niezapomnianych przygód;)
pewnie że mam:) i to kilka:)
Tak sobie myślę że gdyby zostawić trójkołowca ale zrobić go na błysk to było by to wspaniałe świadectwo tamtych czasów. Pozdrawiam.
nonoo:) jak odremontujesz to będzie cudo:) większość oryginalnych części widać że ma:) zostawiam maxa i zapraszam do skomentowania mojej WSk 175:) pozdro
Fajny motorek moja ocenka to 10/10, zapraszam do skomentowania mojego rometa
Pozdrawiam
Wiecej fot, i.... popraw błedy w opisie:)
Ciekawy sposób chłodzenia. Dodaj jakiś opis.
fajny motorek daje 10/10
zapraszam so skomentowania mojego motorka