facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 391 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

SHL M11 1968r

Oglądano już 4714 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o SHL M11 »
  • Rocznik

    1968 r.

  • Właściciel

    xxAdik1993xx

  • Kategoria

    Retro

  • Lokalizacja

    Rybnik_Kłokocin

  • Pojemność

    173 cm3

  • Moc

    6 KM

  • Max. moment obrotowy

    5800 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    ta HSL była przerobiona na 3 kołowca wiadomo przy prędkości powietrze schładzało cylinder lecz gdy prędkości nie było dziadek właśnie wrobił taki wentylator poprostu do magneta przymocowany jest wiatraczek który powietrze kieruje przez tą obudowę na cylinder ogólnie była przeznaczona do prac rolnych oczywiście da sie ją przywrócić do orginalnego stanu i tak tez planuje



    Model M11 był konsekwencją rozwoju modelu M06T. Główna różnica polegała na zastosowaniu nowo powstałego silnika klasy 175 ccm typu S32.
    Wzmocniono konstrukcję nośną pojazdu, powiększono do 103 mm skok tylnego zawieszenia, wprowadzono amortyzator skrętu, a siodło i kierownicę zabezpieczono zamkami Pojazd wraz z modelami pochodnymi M11S i M11R oficjalnie zaprezentowano na 29 Międzynarodowych Targach Poznańskich w roku 1960.

  • Tuning

    oryginał tuningu nigdy nie będzie

  • Silnik

    Typu S32, dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, średnica cylindra 61,5 mm, skok tłoka 58 mm,pojemność skokowa 173 ccm, stopień sprężania 6,3. Moc maksymalna 6,6kW (9 KM) przy 58000 obr/min. W ostatniej serii produkcyjnej stosowano również silniki S32U (patrz M11Lux) Kadłub silnika ze stopu lekkiego stanowił obudowę silnika, sprzęgła i skrzyni biegów Wał korbowy kuty, składany Tłok ze stopu lekkiego z wypukłaym denkiem, dwa pierścienie uszczelniające. Rozrząd tłokowy, smarowanie mieszankowe 20:1 Chłodzenie swobodnym opływem powietrza.

    Gaźnik:

    GM 24U1 o średnicy gardzieli 24 mm

    Sprzęgło:

    mokre czterotarczowe

    Skrzynia biegów:

    trzybiegowa o stale zazębionych kołach. Zmiana biegów dźwignią nożną po lewej stronie silnika.

  • Zawieszenie

    wahacz wleczony współpracujący z teleskopami o progresywnej charakterystyce i tłumieniu olejowym.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    jeszcze nie było

  • Perspektywy

    wyremontować bo jak widać narazie stan jest nie za dobry ale też nie taki zły

  • Marzę o...

    odrestaurowanie

Komentarze (12)

  • 2010-12-14 13:08:12

    Wyremontuj tą Shl i dbaj o nią.Pozdrawiam:-)

  • 2010-07-12 13:21:24

    Po remoncie będzie cud, miód. Życzę owocnej pracy przy SHLce... :)

  • 2010-05-19 22:46:58

    Trochę serca i pracy, wtedy będzie miód ; ))

  • 2009-12-23 10:59:03

    Ciesze się że moge pomóc i bierzesz przykład z Mojej SHL..Życze Ci powodzenia i wytrwałosci w remontowaniu tego kultowego motocykla..:) ...Pozdrawiam i Szerokości..

  • 2009-09-05 17:13:45

    wypas maszyna,ładna i zadbana,oby ci długo służyła, zapraszam do obejrzenia moich pojazdów.Życzę szerokości, dobrych dróg i niezapomnianych przygód;)

  • 2009-09-05 12:29:14

    pewnie że mam:) i to kilka:)

  • 2009-09-05 07:19:17

    Tak sobie myślę że gdyby zostawić trójkołowca ale zrobić go na błysk to było by to wspaniałe świadectwo tamtych czasów. Pozdrawiam.

  • 2009-09-04 20:56:16

    nonoo:) jak odremontujesz to będzie cudo:) większość oryginalnych części widać że ma:) zostawiam maxa i zapraszam do skomentowania mojej WSk 175:) pozdro

  • 2009-09-04 17:15:36

    Fajny motorek moja ocenka to 10/10, zapraszam do skomentowania mojego rometa

    Pozdrawiam

  • 2009-09-04 15:21:07

    Wiecej fot, i.... popraw błedy w opisie:)

  • 2009-09-04 13:55:06

    Ciekawy sposób chłodzenia. Dodaj jakiś opis.

  • 2009-09-04 13:50:37

    fajny motorek daje 10/10
    zapraszam so skomentowania mojego motorka

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Jawa 350
  • Jawa 500
  • Romet Kadet M780
  • Alfa Romeo 156
  • Suzuki RF 600
  • Peugeot Trekker 50

Co robią kierowcy na PJ