Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1963 r.
Września
173 cm3
10 KM
0.00 s
motor całkowicie odrestaurowany ,rozebrany do ostatniej śrubki,całość wypiaskowana i pomalowana (dwa razy czarny podkład,dwa razy baza, szparumki,dwa razy klar)
koła wypiaskowane i pomalowane specjalną farbą do alufelg, szprychy pochromowane, bębny wypolerowane.
Silnik mimo dobrej kondycji został rozebrany i przeszedł kapitalny remont ,wszystkie łożyska (wysokoobrotowe o podwyższonej jakości)i uszczelniacze ,cylinder przeszlifowany na 62mm, nowe tarcze sprzęgłowe i łańcuszek,nowe koła sprzęgła,tłok,pierścienie,sworzeń,tulejka wszystko z epoki (stare zapasy)
Instalacja zrobiona od podstaw zgodnie z oryginałem
Remont trwał dwa lata i pochłonął 8000zł
tuning, to za dużo powiedziane spasowałem tylko kanały przepłukujące i wypolerowałem je,kanał wydechowy też został wypolerowany,kanał ssący tylko spasowany (po polerce skrapiało by się paliwo)
silnik S 32-U (wersje eksportowe ,cylinder aluminiowy)
jedno cylindrowy ,dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym,chłodzony powietrzem,
średnica tłoka 61,5mm,
skok tłoka 58mm,
pojemność skokowa 173cc,
stopień sprężania 6,9
moc 10 KM przy 5000 obr/min
gaźnik GM24U1
sprzęgło mokre 4- tarczowe przeniesienie napędu łańcuch tulejkowy T1 9,525x6x9,52 48 ogniw
skrzynia biegów 3-stopniowa
zapłon iskrowy,
instalacja 6v
przeniesienie napędu ze skrzyni na koło tylne łańcuch rolkowy R1-12,7x8, 51x7,75 122-ogniw zamknięty w osłonie
masa silnika z osprzętem bez oleju 24kg
wszystkie wyjazdy
plusy :bardzo wysoki komfort jazdy spowodowany specyficznym zawieszeniem przednim,bez awaryjność (o ile wszystko zrobi się dokładnie i z dobrych materiałów),ekonomiczny i płynny silnik,piękny wygląd
minusów nie zauważyłem ha,ha,ha
przejechany bez awaryjnie sezon 2010 (6000km)po zlotach i innych imprezach motocyklowych
pierwsze miejsce w kategorii "najwolniejsza jazda" (polega na przejechaniu jak najwolniej odcinka 25 m startuje się dwójkami na zlocie w Krąpiewie (pierwszy atomowy zlot 2010)
marzę o dalszym odrestaurowaniu starych motocykli i przywracaniu im dawnego blasku
Że SHL ma ekonomiczny silnik to bym nie powiedział :) Szacunek za włożoną prace 11/10, Jedna z najlepeij odrestaurwanych SHL M11 LwG
czesc. gdzie moge znalezc oryginalne czesci silnikowe do SHL? wlasnie moja wymaga remontu ;)
Piękna SHL. Gratuluję. Ja teraz odnawiam M06. Może niedługo, czyli za kilka miesięcy :), pokażę na swoim profilu. Pozdrawiam i udanych wycieczek życzę.
no czyżbym widział tą maszynkę u nas na zlocie???? Lech Opalenica. pozdrawiam
Super SHL! fajnie wygląda daje 10/10 pozdrawiam i zapraszam do skomentowania mojego KOMARKA
Piękny egzemplarz. Mój wujek w 1970 roku miał identyczną. Pamiętam jak mnie na niej woził.Pozdrawiam.
ŚWIETNA MASZYNKA. WIDAĆ, ŻE DBASZ ;D 10/10. POZDRAWIAM I ZAPRASZAM DO MOJEGO ESCORTA CABRIO. SZEROKOŚCI I PRZYCZEPNOŚCI !!!
Piękna SHL-ka. Widać że dbasz o nią.
Oby więcej takich sprzętów :)
Zachowaj ją w takim stanie na następne 50 lat
Pozdro
Śliczna SHL-ka. Widać że włożono w nią dużo serca.
Pozdrawiam i zapraszam do skomentowania mojej M21W2.
Piękna Shl tylko pozazdrościć jak mozesz wpadnij skomentować moją dt;) życzę powodzenia;d szerokości;)
bardzo zadbany, motorek jak nowy z rodem z PRl-u
spoko motorek, dbajo niego to długo posłuzy , wpadnij domojego suzukiXD
leszeks dodał pojazd do ulubionych
Tamtaj dodał pojazd do ulubionych
patryk171299 oznaczył pojazd jako wyjątkowy
patryk171299 nominował pojazd do prezentacji tygodnia