Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1961 r.
Hajnówka
0.00 s
Shl m11 ,61r
Typ: S32, dwusuw z przepłukiwaniem zwrotnym.
· Liczba cylindrów: 1
· Średnica cylindra x skok tłoka / pojemność skokowa: 61,5 x 58 mm / 173 ccm.
· Stopień sprężania: 6,3
· Moc maksymalna: 9 KM przy 5000 obr / min.
· Gaźnik: typ GM24U1, średnica gardzieli 24 mm
· Zapłon: iskrownikowy.
· Odstęp styków przerywacza: 0,3 - 0,4 mm
· Wyprzedzenie zapłonu: 29 st. ( 4,4 mm ) przed Z.Z.
· Świeca: „Bosch” W225T11 lub równorzędna (Iskra F75).
· Odstęp elektrod świecy: 0,4 - 0,6 mm
· Smarowanie: mieszanką oleju z paliwem.
· Chłodzenie: powietrze o obiegu niewymuszonym.
same plusy
jej remoncie i odnowieniu.
Tez mam M11 tylko moja już śmiga ;) powodzenia w renowacji!!!
piękna shl pozdrawiam i zapraszam do mnie
SUPER,kawał historii.Na takim sprzęcie zaczynałem.
Piękna SHL-ka! Maiłem też taką w niemal fabrycznym stanie, zarejestrowaną na żółtą tablicę, niestety sprzedałem i żałuję..Dbaj o nią. Szerokości ;)
super maszynka to jedna z pierwszych shl m11 który nr ramy mozna wiedziec pozdrawiam
fajny stan,tez mnie nachodzi na shl-ke
ładny sprzęcik takie coś to teraz rarytas;D
ładna maszyna
Super sprzęt.
Dzięki za komentarz.
Piękna ta twoja shl.I wszystko w orginale ;)
Pozdrawiam
no kolego. ladne cacko. mysle ze powinienes go odpicowac. zasluguje na to.:)) pozdro
ale gablota :)
pzdr
Kurde prawdziwy wehikuł.
zawsze marzylo mi sie taki SHL :) czekam na efektykoncowe
nie nawet mi to do głowy nie przyszło. Zostane przy orginale;)
Tylko nie odnawiaj tak jak WSK i Ogara :)