Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2011 r.
Poznań
72 cm3
4 KM
0.00 s
W takiej konfiguracji zgrabny wygodny mały motocykl o klasycznym wyglądzie z powodzeniem służący do niewielkich dojazdów, a dla takiego uparciucha jak ja nawet dalsze wyprawy motocyklowe(200-300km) nie stanowią problemu.
odblokowany moduł, zwiększenie pojemności silnika do 72ccm i wymiana napędu z 13/52 na 14/38(Romet Z150) gaźnik PZ20 pod poj.110ccm, czujnik temp. oleju.
Wizualnie:
zmienione lusterka(na dłuższe chrom, w oryginalnych dobrze widać tylko własne łokcie)przedni błotnik od Romet K-125, srebrne wykończenie(lamówka) baku i przedniego błotnika, odblaskowe żółte paski "KEITI" na koła, bagażnik chrom od Romet K-125, kufer Wanshile 48l, navi Lark.
zestaw 72ccm Lifan
gaźnik PZ20 dolot 20mm pod pojemność 110ccm
czujnik temp. oleju z zegarem od Suzi DL650V-Strom, wym. czujnika gwint 20x1.5 długość czujnika od oringu na gwincie max. 23mm
mam bogate
wygodne
tylko przyjemny głos pani z nawigacji
wszystkie
jeździć :o)
taaani !!!!! przy odrobinie troski niezawodny
fan polskiej małej motoryzacji - 1968 Komar232, 1972 Komar sport2361, 1974 Romet 750, 1978 Komar2350 z silnikiem 017,
i w latach 1974-1984 różne inne motocykle(krótko Junak M10, WSK 125, Jawa350, Mz-ty ) potem z powodu pracy dłuuuga przerwa(tylko samochód) no i w 2011 sentymentalny powrót do marki ;o)
---
Ładny romecik. Dbaj o niego. Pozdrawiam.