Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
kraków/tarnów
125 cm3
11 KM
0.00 s
Kupiony w 2012 roku. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczony jakością do ceny w porównaniu z jego poprzednikiem skuterem 2T Euroboy.
Myślę, że zaprzyjaźnimy się na dłużej;)
Obecnie brak.
Silnik 125 cm/120 - w sumie do tej pory nie do końca rozumie różnicę miedzy modelem 125/90 a moim.
Silnik pracuje rewelacyjnie, jest zrywny i pracuje równo. Dynamika jak dla mnie jest wystarczająca - na podróże, może brakuje troszkę mocy w mieście do wyprzedzania. Prędkość maksymalna jaką udało mi się osiągnąć to około 120 km/h jednak na dłużą trasę zbyt męcząca.
Planowane na 2013 roku
Montaż kufra z tyłu, może i bocznych sakf.
Z przymrożeniem okna wymiana na 150 cm - może się skuszę.
+ cena
+ jakość, nie jest to typowy gówniany chińczyk
+ śmieszne spalanie 2,5l/100
+ wyważenie
- może nie jestem przyzwyczajony ale po 100 km odczuwam duże zmęczenie i zdrętwienie wszystkiego
- wibracje powyżej 7-8 tys obrotów / myślę, że do usunięcia we własnym zakresie.
- kiepskie podświetlenie zegarów w nocy
- podobno awarie obrotomierza
Polecam ten motorek na początek. Rok temu zakupiłem, bez problemu w 5 miesięcy zrobiłem 4000km,obecnie szukam czegos mocniejszego bo na trasie brakuje mu troche mocy (jazda 90km/h gdy wyprzedzają cie TIR-y nie jest przyjemna) ale Zetke zostawiam sobie na miasto.
Piękny ale interesuje mnie czym on się różni od standardowej zetki 125. Czy tylko tłumikiem i obudową silnika czy może tu jest inny silnik? Z góry dziękuję za odpowiedź. LwG :-)
fajny motorek daje 10/10 pozdrawiam wpadaj do mnie! Też taki chcę kupić. :)