Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Brzuska
0.00 s
Chistoria mojej motorynki zaczyna się od tego że pewien pan dał motorynkę do naprawy do mechanika. Motorynka u tego mechanika stałe pewien czas i właściciel się po nią nie zgłaszał. i ktoś go namówił żeby sprzedał mu tylną opone i tłumik on niechciał z początku sprzedać ale po pewnym czasie uległ i sprzedał. Następnie sprzedał części z silnika a póżniej szukał kupca na rame. Ja się o tym dowedziałem i kupiłem ramę za 50 zł z paroma częściami. Do motorynki mam zamiar włożyć silni 023 który jest w chwili obecnej remontowany.
Przodni kogut na błotniku
023
Przud miękie wybite.
Tył twarde.
Przywiezienie jej golfem 3 z kolegą.
Pewnego razu gdy jechałem nią do lasu pod górkę to wzieło mi jąna koło i wywróciło mnie na plecy.
Danie nowego lakieru.
Remont zawieszenia.
+fajmy wygląd
+mało pali
+zrywna
-brzydki lakier
Pewnej dziewczynie. Cysternie paliwa. Własnym, dużym garażu z dużym wyposażeniem.
I o takich motorach jak:
-WSK 3
-SIMSON S51 ENDURO
-MZ ETZ 250
-Jawie 350 ts
-wsk 4
-Simson sr50 ce wrsja z rozrusznikiem.
Fajna trochę doszlifować i będzie git a i popraw błędy ortograficzne bo w "Chistorii". 10/10 zapraszam do mojej Pony
Świetny sprzęt zapraszam na forum poświęcone takim sprzętom http://www.polskimotorower.cba.pl/
Fajna motoryna dużo pracy cię czeko powodzenia.