Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Bełchatów/Kleszczów
50 cm3
2 KM
2 Nm
0.00 s
Sprzedana!!!
Nie ma mowy. Naklejki na bak mam już od gościa który mi ją sprzedał czyli tak mówiąc od nowości.
Typ 022 produkcji Dezamet jednocylindrowy dwusów z przepłukiwaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem. Pojemność skokowa 49,8 ccm, średnica cylindra 38 mm, skok tłoka 44 mm, stopień sprężania 8. Moc 1,25 kW przy 4800 obr/min. Maks moment obrotowy 2,85 Nm przy 4000 obr/min.
Gaźnik:
typu GM12F (poziomy)
Sprzęgło:
Dwu tarczowe mokre ze sprężyną centralną
Skrzynia biegów:
Dwubiegowa, zmiana biegów ręczna.
Napęd:
Łańcuch rolkowy 12,7x7,75x4,88 o 84 ogniwach.
Zawieszenie kół:
Przednie: Teleskopowe sprężynowe o skoku 65 mm
Tylne: Wahacz i amortyzatory teleskopowe o skoku 55 mm
Wyjechałem z domu na przejażdżkę byłem gdzieś 7km od domu i nagle motorynkę szlak trafił i musiałem pchać do domu. A później się okazało że motorynka żużla złapała.
Żeby nikt nigdy z mojej motorynki nie zrobił \"Wiejskiego Tuningu\".
+Zrywność
+Zwrotność
+Mała (potrzeba mało miejsca żeby ją gdzieś schować)
+Jest w niezłym stanie. (Silniczek od pierwszego razu zapala)
+Mało pali
-Rozwija małą prędkość (Ale jak na motorynkę starczy)
-Wywrotna na piasku
55km/h mierzone koło skutera.
Cezeta 350/WSK 125 marzenia mogą się ziścić...
Fajny bzyk;)
Niezły sprzęcik ;) Zapraszam do obejrzenia mojego pojazdu ;P
super cacko popieram cię z tym wiejskim tuningiem