Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1974 r.
50 cm3
2 KM
0.00 s
Romet ,,przezimował w garażu dziadka 20 lat lecz dzięki mojej interwencji zaczyna się jego druga młodość. niestety nici z moich planów jesienne powodzie ostatecznie odebrały życie rometowskiemu silnikowi dezemet010,a szkoda
Klasykom tuning szkodzi :D
Typu 010 dwusuwowy z przepłukiwaniem zwrotnym, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem. Średnica cylindra 38 mm skok tłoka 44 mm, pojemnośc skokowa 49,8 ccm. Stopien spreżania 6.5. Moc maksymalna 1,7 KM (32 KM/l) przy 5600 obr/min.Cylinder aluminiowy z żeliwną tuleją, głowica ze stopu lekkiego z odprężnikiem. Wał korbowy i stopa korbowodu łożyskowane tocznie. Rozrusznik nożny - pedały. Paliwo - mieszanka (1:20) z olejem Lux10
Zawieszenie koła tylnego na wachaczu, reserowany dwoma teleskopami.Zawieszenie koła przedniego widelec teleskopowy, o skoku 50 mm
2 godziny jazdy 36 letnim motorowerem mówi sama za siebie :D
powódż odebrała wszystkie perspektywy , zajęty ratowanie dobytku ,zapomniałem o biednym pegazie który ,,zatonoł w garażu ,niestety środków starczyło tylko na remont Yamahy.
Może kiedyś założę mu silnik typu 19 lub 23 ale chyba nic z tego nie wyjdzie:C
-niewielka moc
-silnik miewa kaprysy
+ale to orginał
Gdy odpaliełem go po długim przestoju dymił ze wsząd ,z tłumnika , kolanaka gażnika niby nic a zostało w pamięci
Ejj, to co że zalany ? O_o Weż rozpołów silnik i powili ogarniaj!
Powodzenia
Świetny pegazik i na dodatek z odśrodkowym sprzęgłem dbaj o niego bo to już jest rzadkość i się robi ich coraz mniej
Pozdrawiam i zapraszam do skomentowania moich rometów
Super klasyk. W tak idealnym stanie do rzadkość ! Niestety takich klasyków jest coraz mniej więc dbaj o niego :) Wpadnij do mnie
Pozdro
BMW pozdrowił kierowcę pojazdu
MrF4k pozdrowił kierowcę pojazdu