Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
Grębów
50 cm3
4 KM
18.00 s
Jego starszy brat to typ klasyczny.On sam, poza rodzinną elegancją, posiada jeszcze drapieżny pazur. Czerwono-srebrny, połyskujący lakier i aluminiowe obręcze.Niezawodna moc silnika i lekkość w prowadzeniu.Manualna skrzynia biegów i charakterystyczna budowa przybliża użytkownikowi świat dojrzałych motorów.Uczy prawidłowych nawyków w ich późniejszym prowadzeniu i pozwala poczuć to jedyne w swoim rodzaju doznanie.Dosiadający Ogarów wpisują się w klan rasowych znawców kunsztu i kultury motocyklowej.
Fajny motorek dla początkującego - oszczędny, można nauczyć się jazdy manualem co przyda się w przyszłości jeżeli ktoś zamierza przesiąść się na coś większego.
Jest:
-wywalony czujnik z podnóżki
-siatka bagażowa
-odblokowany moduł zapłonowy
-białe napisy na oponach
-zdjęta blaszka z fajki
Będzie:
-cylinder 72cm3 lub 88cm3
-sportowy wałek rozrządu
-zębatka zdawcza 14+
-opona michelin 110/80/17
1 cylindrowy 4 suwowy chłodzony powietrzem o mocy ok. 4 KM.
Jest dość mocny, na serii z odblokowanym modułem można wycisnąć 80km/h. Pracuje bardzo dynamicznie, ciągnie od samego początku, zapala bez problemów nawet w temperaturze sięgającej -20*C. Dobra konstrukcja, wzorowana na silnikach Hondy. Pali bardzo mało - w trasie przy spokojnej jeździe potrafi zejść do 1,50-1,75l/100km, przy normalnej jeździe są to ok. 2l/100km.
Też nie mam zastrzeżeń. :)
Każda podróż jest niezwykła.
Trochę tuningu. Zrobienie dużej ilości kilometrów.
Plusy:
+wygląd
+dźwięk
+niskie spalanie
+dynamiczna praca silnika
+podatny na tuning
+wygodna jazda.
Minusy:
-mały schowek, ale mi to nie przeszkadza, po zakupie siatki bagażowej problem znika.
80 km/h.
-tanim paliwie
-drogach bez dziur i piratów.
JEŚLI JUŻ JESTEŚ TO ZOSTAW KOMENTARZ!:) a ja odwdzięczę się tym samym:)
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
______________IIIIIIIIIIIII______________
_VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_
__VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV__
___VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV___
____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV____
_____VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_____
______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV______
_______VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV_______
________VVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV________
_________VVVVVVVVVVVVVVVVVVV_________
__________VVVVVVVVVVVVVVVVV__________
___________VVVVVVVVVVVVVVV___________
____________VVVVVVVVVVVVV____________
_____________VVVVVVVVVVV_____________
______________VVVVVVVVV______________
_______________VVVVVVV_______________
________________VVVVV________________
_________________VVV_________________
__________________V__________________
_____________________________________
Jeszcze nie, mam oryginalną 13. Obroty są duże, ale ma lepsze przyśpieszenie bo to silnik na wyższe obroty.
Wymieniałeś przy nim zębatkę na większą po odblokowaniu modułu, czy dajesz radę z obrotami przy dużej prędkości? :)
Racek jak racek, każdy mi się podoba dzięki za odwiedziny u mnie :) 5/5
Fajny jak każdy racing ;] Dzięki za koma i wiele bezpiecznych kilometrów Ci życzę ;]
nom fajny :D 2010 tak jak moj :) 10/10 :)
dzieki za koment :D
pozdro :)
kb165 uznał sesję jako wyjątkową