Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Rybnik
49 cm3
3 KM
0.00 s
Ogar 205
Został on zakupiony przezemnie od pierwszego właściciela,za
fajne piniądze gdy miałem go już u siebie to odpaliłem go za pomocą
flaszki po jakiejś coli poniewż bak był w tragicznym stanie ,odpalił za
pierwszym kopnięciem więc byłem już wtedy bardzo z niego zadowolony więć gdy
silnik był już ciepły to wybrałem się na małą przejażdzke ,wszystko latało.
Gdy postawił swe oponki w garażu wszystko zostało idelanie wyczyszcone i podregulowane.
Ogarek miał sowje lata więc linki po okresie lekkiego użytkowania były już do wyaminy
a co mnie najbardziej zdziwiło to było to że ogarek miał sprawny licznik
i nie było na nim zbyt wiele nabite ponad 11 tyś ja zrobiłem około 700km.
Gdy raz postawiłem go przed blokiem zerwał mi się wałek zdawczy więc nie było już co płakać
trzeba było rozebrać silnik na części pierwsze, i się zaczeło zostały wymienione różne częśći:
-Szlif cylindra z nowym tłokiem i pierścieniami
-łożyska(x5)
-uszczelniacze (x3)
-tarcze sprzęgłowe
-wałek zdawczy
-linki sprzęgła ,gazu
Zostały tagże poprawione wszystkie chromy i wypolerowałem kanały w silniku i lekko
odnowiłem kartery(lekka polerka) i wyczyszczone z jakiegokolwiek brudu.
Ogarek teraz stoi i czeka na poskładanie silnika przez fachowca:))
-polerowne kanały w karterach:)
-polerowny kanał wydechowy
dezament 023
Nie jedna!
Odnowa całkowita
Zostawienie go na lata,lata
+przyjemność z jazdy
+spalanie
+klasyk
-moc
60km/h
cysternie paliwa
Fajny Ogarek, na twoim miejscu pomyślał bym o zmianie koloru baku. Ogary 205 nie miały przypadkiem silnika 023 ? Pozdrawiam i zapraszam do mnie !
Użytkownik usunięty pozdrowił kierowcę pojazdu