Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Piła
55 cm3
3 KM
0.00 s
Rometa posiadam już ok 3 lat. Przyszedł czas na malowanie oraz kupno silnika 019. Została zwiększona pojemność oraz zamontowany układ wydechowy od simsona co sprawiło, że romet zyskał na przyspieszeniu oraz mocy. ..::Uwaga! przeróbka była wykonywana tylko w celach ulepszenia serii, nie ma mowy o katowaniu oraz eksperymentach!::..
Cylinder 60ccm(55ccm) okno wydechowe 31mm, nie nazwałbym to tuningiem ale zawsze odrobinę mocniejszy niż seria, oraz cały nowy układ wydechowy od simsona, na tym wydechu naprawdę czuć różnice niż na seryjnym.
3 biegowy (019)o poj.55ccm3 gaźnik org.gm13f.
Oryginalne.
oj dużo ich było.
Raczej już wszystko zrobione, oczywiście to nie są końcowe fotki,będzie również założony cały układ wydechowy od simsona itp. końcowe fotki również dodam.
+mało pali
+jest praktycznie bezawaryjny, nigdy mnie nie zawiódł w trasie
+daje sobie rade w trasie
+jak na rometa całkiem niezłe przyspieszenie
-twarde zawieszenie
ok 130km w jeden dzień bez awaryjnej jazdy, nie ma mowy o puchnięciu itp.
Żeby został u mnie.
PS oczywiście teraz już nie jest oryginalny lakier ;P
Ładnie wygląda. Dbaj o niego
Tak piotrek lakier jest jeszcze org.
Miałem kiedyś takiego, niebieskiego, 2 biegowego. To były czasy. V-maks 40km/h a ile frajdy! Ten twój Ogarek wydaje się być całkiem ładny. On ma org. lakier?