Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Tuszyn/Garbów
49 cm3
2 KM
0.00 s
Zaczeło się od kupna starej zniszczonej ramy z kilkoma zespołami nadwozia.Na początku został złorzony jak wt mial 3 warstwy lakieru i kilka czeci od komara i motorynki i był w 4 kolorach.W końcu zdenerwowałem się rozebrałem go do ostatnie śróbki i oddałem do malowania natryskowego. Został złorzony z nowo zakupionych części Ogara i wygląda nawet nawet :) Sory za zdjęcia niskiej jakości ale były robione w garażu pod wieczór. Jak widać brakuje mu jeszcze do doskonałości;)
Co najwyżej polerka silnika i niestandardowa elektryka
023 ale z przeróbkam:
-cylinder z trzybiegowego silnika o większych kanałach
-Gaźnik GM13F z dyszą 55
-Skrucone kolanko z tłumikiem Stelli
Standardowe z przodu z tyłu od Charta
Kupno i przywózka na Ogarze 900
Dokończyć i cieszyć się z jazdy
+Romet
+Prosty
+Polski
-Bez dokumentów
Patrz zdjęcia a zobaczysz osiągnięcia
kolekcji zabytków
fajny ogarek 10/10
wpadnij i oceń mojego. i nie tylko...
Wtedy były zdjęte gdyż nie były pomalowane.
kolekcja zabytków jest tylko wtedy cos warta jak sa to orginalne zabytki.... postaraj sie bardziej... a gdzie masz wsporniki przedniego blotnika?
Zyczę kompletnej renowacji i przywrócenia dawnej świetności :)
Pozdro i skomentuj mojego ogara :)