Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Okolice Środy Śląskiej
49 cm3
3 KM
0.00 s
Kiedy go kupiłem wszystko było w porządku.Aż do czasu kiedy zaczął gasnąć nie wiadomo z jakiej przyczyny.Zacząłem w nim grzebać.W końcu doszedłem że to wina kabla od świecy :) I tak jeżdżę do tej pory.Wiadomo drobne usterki typu spalona żarówka itp. od razu naprawiam.
Nie za duży.Skrócony tylny błotnik,rejestracja przeniesiona na siedzenie,tłumik własnej konstrukcji(ale tylko chwilowo bo bedzie inny),amortyzatory tylne od WSK-i,szersze opony(nowe obydwie)
Na razie 50ccm.Zrobiłem kapitalny remont.Wymienione części:świeca,tarcze sprzęgłowe,olej,tłok,pierścienie,uszczelki,zimeringi,łożyska itd.Na razie musi wystarczyć ale zbieram kase na 80ccm :D
Przód-orginalne.
Tył-amortyzatory od WSK-i.
Wszystkie są pamiętne...
Zakup cylindra 80ccm,stożkowego filtra powietrza,chcę zamontować tłumik od skutera dwusuwa.
Plusy:
-wygodny
-mój pali od kopki czy zimny czy gorący
-mało pali
Minusy:
-BRAK
70km/h aż przerywał.
O czymś większym.
Siema! Jeśli jesteś posiadaczem Rometa, Simsona lub innego cudeńka, zapraszam Cię na http://www.chlopcyrometowcy.pl Jest to nowe forum, o wiadomej tematyce Rejestracja na forum trwa niecałą minutę, naprawde warto! Pozd
ale walnołes z tym 80cm nie zrobisz tego napewno nie sam jeden zrobił 70 ale to juz był wyczyn załoz ten błotnik i daj tłumik jakis ładniejszy np od simsona wpadaj do stelli
Trochę unowocześniony Ogar:) Ja tam wolę w miarę oryginał ale to już jak kto woli... pozdrawiam i szerokości życzę...