Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Kozłówek/Strzyżów/Rzeszów
50 cm3
3 KM
7000 Nm
0.00 s
Moja kochana maszynka!
Nie mal nie zawodna! Z wszystkim czego tylok potrzebuje...
Zawsze! I wszędzie!
Ale teraz już niestety rozebrana i ewulowałą do Karmazyna...
Inne kolory, inna rama i inny silnik (jawki)
Mój motór, moje życie i moja pasja!
(To jest motór z duszą! Nie z plastikiem)
Jak widać został przeprowadzony spory tuning...
Min:
- Lampa (halogen) od poloneza
- błotniki romet Kadet po przeróbkach
- siedzienie podniesione wraz z błotnikiem i całą resztą
- sygnał od Fj 1200
- Akumulator + ładowanie = światła na zgaszonym silniku
- neony pod bakiem i silnikiem
- zapłon elektroniczny (bez koła magnesowego, cewka Jawki)
- Wydech własnej roboty dający Bardzo zadawalający efekt dźwiękowy + większą moc na wolnych obrotach
- komputer pokładowy (licznik rowerowy)
- licznik analogowy (od kolarki nie Org.)
- Amorki Wsk 175 (dużo leprzy efekt)
- hamulec i biegi przerobione pod tylne stopki a przednie usunięte...
I inne mniejsze przeróbki...
Rometowski (już nie pamiętam dokładnego modelu)
Po tuningu..
Min:
- zplanowana głowica
- turbinka w gaźniku
- przerobiony filtr powietrza
- zapłon elektroniczny bez koła magnesowego (leprze obroty i miłe, szybkie dla ucha zbieranie się motoru
- 2 biegowa skrzynia (niestety)
- Zębatka przód 13 zębów
Sportowe... ;)
Wsk 175 (nie obudowane bo miałem i też obudowane 2 stopniowe)
Mały zlot w miejscowości Wiśniowa... I bardzo duża oglądalność motoru (chyba największa z wszystkich) i w trakcie imprez mój mały pokaz stuntu który był później widziany na różnych witrynach i nie tylko!
I jeszcze 2 wyjazdy z moim bratem...
Jeden na góre Chełm... A drógi to taka sobie przejażdżka około 20km...
Nauka jazdy... (jak to moja koleżanka zasiadła za kierownicą i za pierwszym razem spaliła gume na trawie) Bo nie wcisła sprzęgła tylko wbiła bieg i odjechała z wielkim zadowoleniem! ;) Lecz gdy się zorjętowała że nie wie jak zachamować to był wielki krzyk! ;)
Ale w końcu się nauczyła...
Mały wypadek! Jak z kolegą (on na rowerze) zajechaliśmy droge drógiemu koledze... I ja wjechałem w jego koło a on w moje! I przeleciałem przez kierownice... Ale mimo rozwalonej (nadal chodzącej lampy) pogiętego przodu (ale licznik elektroniczny odziwo też działał) i pokrzywionemu bardzo kole! Dojechałem do domu...
Wyprawa z kumplami za las przez las ;)
Około 20-30km jazdy... Z kilkoma postojami do zdjęć, odpoczynku motorów i pogadania... ;)
Było fantastycznie! 5 motórowerowy squad (który jest na jednym foto)
I wiele, wiele innych! ;D
Których może nie pamiętam... I dopisze później...
Zmieniam teraz w nim silnik na Jawki... I rama zostanie raczej przy starym normalnym wyglądzie... Ale za to napewno będą wprowadzone inne uleprzenia jak leprze neony, leprzy wydech, opona tylnia od mini ściga, Stop, kierunki, nadal akumulator z leprzym ładowaniem, światła pozycyjne i możliwe Cb radio lub Wolke Tolke... Żeby móc porozumiewać się z kolegami z Barzant Squadu...
+ to mało pali
+ to wygodnie się jeździ
+ to zwraca dużą uwage i popularność
+ to ładny jak dla mnie i większości wygląd
+ to duża szybkość pojazdu jak na moje okolice (niedościgniony przez inne romety, oprócz z silnikiem jawki)
- to że dość często się coś psuje
- to że często jest się wyprzedzanym przez auta (czyli pojazd jest za wolny do jazdy w ruchu ulicznym
- to że mimo wszystko jest to wiejski tuning którego wiele osób nie lubi i krytykuje jak się da
- to że żadna dziewczyna się na takie cudo nie załapie ;D
- to szczególnie to że policja baardzo czesto mnie zatrzymuje... Ale nie mają się na szczęście doczego przyczepić... ;D
- to że jest dość wolny! I słaby...
Prędkość v-max: 55km/h (2 biegowa skrzynia żeby mi ktoś nie pisał że wolno jedzie!!! Bo co to 55km/h na rometa {każdy stwierdza 3 biegówke} a nie 2 biegówke)
Średnia prędość: 40-45km/h
Przyśpieszenie do 50km/h w 12-15sec (mierzone kilka razy i za każdym razem troche innaczej)
100km w jeden dzień... ;)
(co żadkość u ogarów w okolicy)
Bardzo mocnym ścigu... (mocnym! nie szybkim) lub o Choperku na któego zarwe każdą dziewczyne... ;D
Ale z takich teraźniejszych moich marzeń to jest skończyć Ogarka 200 i wyrobić go tak żeby budził u każdego (KAŻDEGO) podziw...
Osiągał dobre prędkości jak i moc...
A późniejszym moim marzeniem jest zakupić motor typy Ogar 900 lub Gb Street...
Jeśli już odwiedziłeś/aś mój profil! To zerknij też na moją stronke naszego Bazant Squadu:
www.bazantsquad.blogspoc.com
I Forum:
http://www.zlotywjazowejforum.iq24.pl
Serdecznie zapraszam!!! :)
ogólnie fajna maszyna tylko niepotrzebnie przerobiony, no ale jak ci się taki podoba to ok:)
Extra moto. Fajnie się prezentuje...
10/10
Trzymaj tak dalej:))
Szerokości życze!!!!
nom na tym tłoku miał takie obroty jak nigdy;p
ale obecnie jest już po generalce końcówka docierania to nie ma żadnego tuningu:)
widze ściętą choinkę na zdjęciu;p
miałęm dokładnie tak samo zjechaną w komarku;)
fajny ogarek Szerokości;P
Naprawdę złomek a nawet złom co to za wiejski tuning, mogłeś go wcale nie przerabiać to wyglądał by dużo lepiej,
no no, fajny ogarek, i trochę kombinowany (mój tez taki był) xD Pozdrawiam.
ha no fakt na to żadna dziewczyna niepujdzie ale one sie nieznają :P bo takie motory mają serce i duszę nie to co jakiś plastik :P pozdro zapraszam do siebie szerokości i świetny kolor ramy :]
Ale niedługo będzie tutaj ogar 200... Bo ten owszem! Jest ogarem 205 (jak widać w opisie)
Ale ramy niebieskie są już ogara 200...
sznajder dodał pojazd do ulubionych