Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Stargard Szczeciński
49 cm3
4 KM
0.00 s
Ogarek był w gorszym stanie niż jest. Teraz lakier odstrasza, ale tylko on pozostał ;D porobiona cała elektryka, silnik i reszta. Silnik remont przechodził pod koniec maja 2010r.
Filtr stożkowy, tłumik Simsona, stacyjka na kluczyk, włącznik świateł od jawy 350, podświetlenie licznika, elektroniczny liczik, światła mijania w osobnej lampie, cewki na 12v,
Jak na tamte czasy to silny i zrywny, moc to około 3,5 KM. Posiada przekładnie 3 biegową. Problemem jest cieknący gaźnik- nieraz więcej wyleje niż przepali.
Oryginał, podniesiony tył.
W nocy bez papierów, kasków i świateł po mieście i pasach startowych-świeciliśmy telefonem ;D
3 razy flak w tym samym miejscu prawie-10km od domu ;( a potem kawałek dalej się cieszyłem to benzyny zabrakło :(
Wyremontować i nie dobijać.
+ nawet zrywny i szybki
+ nie jest to Chiński shit
+ mało awaryjny, ale jak się psuje to już wszystko
-słabe przednie lagi, wyginają się
-cieknący gaźnik
74km/h ;D na pasie startowym mierzone z samochodem ;D
Honda nsr 125ccm, a za 2 lata Honda CBR 600
ty jak ty zrobiłeś ten licznik elektroniczny?
Chyba po to kupiłem, żeby odremontować nie? Umiecie czytać opis? Ogar najpierw miał robiony silnik, potem rama i reszta, ma nawet stacyjkę na kluczyk ;D I niestety nie chce mi się go rozebrać do malowania...
jak ten ogar ma 3,5km to moj ma 4,5 km wez ogarnij tego ogara
ps moj sim ma 4,5 km ;p
jak ten ogar ma 3,5km to moj ma 4,5 km wez ogarnij tego ogara
Weż chłopie ogarnij się. To jest kupa złomy. Pomaluj ładnie , zrób polerkę silnika , i dbaj!!!!!!!! Jest to pierwsza podstawowa rzecz DBAJ!!