Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2015 r.
Komołszczyn Zdrój
50 cm3
999.99 s
Romet Ogar złożony wiele lat temu dla żartu z dwóch wraków, z których jeden nalezał do tescia a drugi do wiejskiego listonosza. Został wykonany w stylu Czoper (wiejski tuning) ;przy użyciu lepszych częsci z 2 egzemplarzy i ogólnie tego co było pod ręką.
Kuferek, fredzelki na kierownicy i pod siedzeniem, wyższa kierownica, lampka na błotniku(nigdy nie podłączona) trąbka, lusterko, nakleji i wiele innych. w zamysle miało być o wiele więcej, ale pojazd nigdy nie został ukonczony.
Jako że był naprawczy tłok i pierscienie przeszedł remont, zostały również wygładzone kanały w cyliondrze i odblokowany na dolocie i wydechu. Największa różnicę zrobiło powiększenie przelotów w przegrodzie tłumika. Gaźnik bez zmian.
Zamyka licznik jak bieg nie wypadnie(to jedyny problem)
Posiada kuferek i 2 schowki pod siedzeniem
standartowe oprócz tylnych amortyzxatorów z motocykla WSK, wybitych i bez tłumienia
Szum wiatru i ryk silnika
Nic szczególnego
Obecnie z powodu wyjazdu stoi, sporadycznie jeżdzony/odpalany
Może kiedys usunę Tuning i odrestauruje pojazd prawidłowo i starannie
Plusy wiadome
Minusy: biegi wypadają, nigdy nie skończony, chromy parchate, lakier miejscami niestarannie połozony
Uratowanie od złomu.
?
Prawdę mówiąc nie pamietam. Kierę kupiłem no Motobazarze,, chyba od motoryny. Linki chyba pasowały.
No i jeśli pamiętasz to od czego kiera?
Hey, mam pytanie, planuje w swoim Romku założyć wyższą kierownice, taką jak u Ciebie (od Kadeta czy motorynki), pamiętasz może od czego założyłeś do niego cięgna sprzęgła i gazu? Wydaje mi się że oryginalne będą sporo za krótkie. Bardzo by mi to ułatwiło sprawę. Trochę męczy barki ta oryginalna kierownica.
Użytkownik usunięty dodał pojazd do ulubionych
Użytkownik usunięty oznaczył pojazd jako wyjątkowy
Użytkownik usunięty pozdrowił kierowcę pojazdu