Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
Chlina
50 cm3
3 KM
1.00 s
Mój drugi sprzęt po nie długim używaniu Ogara 205, zakupiłem tego właśnie Ogara 200 ;)
Ucięty błotnik, zmieniona tylna lampa zamontowana na wygiętym bagażniczku do góry, przez to zyskałem podświetlanie tablicy i lepszą widoczność pojazdu, a także wygląd. Zmieniona jest także lampa przednia czego na zdjęciu nie widać bo zdjęcie stare, liczik i przełącznik
-ŚWIATŁA-ZAPŁON-0 jest przeniesiony na podstawkę zamontowaną na śrubach od mocowania kierownicy. Posiada własnoręcznie zrobioną stopkę boczną ;D
a więc.. silnik przeszedł generalny remont w zimie 2011/2012, a mianowicie wymienione było:
- łożyska wału korbowego
- uszczelniacze
- komplet uszczelek
- tłok
- pierścienie
- grzechotka kopniaka
- półksiężyc
- tarcze sprzęgłowe
- kosz sprzęgłowy (robiony przez najlepszego tokarza w okolicy)
- popychacz sprzęgła kompletny
- klin kopniaka
- podkładki i zabezpieczenia przy sprzęgle
- kompletny napęd : łańcuch zębatka przód i tył
- nowy gaźnik
- platynki
- odblokowany kruciec gaźnika
- i pewnie jeszcze kilka rzeczy których nie pamiętam ;P
Plusy !
- Frajda z jazdy
- Piękny zapach spalin
Minusy !
- Wymaga bardzo uważnych przeglądów, aby nic się nie psuło
wszystkie skutery typu Kingwaye czy Keewaye kupione nowe, wąchały tylko piękny zapach spalin z dwu suwa! Na starcie żaden nie miał szans, gdy kumple pokupili skutery, jedynie czterosuwy po dłuższej drodze zaczynały mnie wyprzedać :D maks prędkość jaką osiągnąłem to 77 km/h :D
Suzuki GS 500E
no oczywiście ! jeszcze po remoncie sprzęgła teraz śmiga jak szalony :D
No jest cacuszko :P