Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Węgorzewa okolice
50 cm3
3 KM
0.00 s
Mój ogar w trakcie przeróbek. Zarejestrowany.
Zmiana zawieszenia przedniego z simsona na suzuki gt80, zaw. tylne simson, tłumik simson, lampa przód suzuki gn125, gaźnik simson (16n1-11) na króćcu z chinola (silnika chińskiego), zegary suzuki gt80, koła suzuki gt80, wahacz tył suzuki gt80, błotnik przód suzuki gt80, opona przód shl 19", koło tył 16", przełączniki na kierownicy suzuki gt80, lampa tył jawa 350, błotnik tył jawa 350 chopper, bak romet chart będzie cylek 60/5/3, spwak (tłumik), będzie zapłon CDI, będzie 5 cewek w iskrowniku, będą kierunkowskazy suzuki gn/gt 125/80.
Oryginalny.
Simson tył, suzuki gt80 przód.
Tak sie wypierdzieliłem, że oddechu nie mogłem wziąć.
+ Prowadzi sie jak motocykl nie jak rower.
+ Stabilny.
+ Wysoki.
- Słaby (allegrowski zestaw, niestety)
- Tylny błotnik
Przejechaniu się gdzieś dalej niż 3km. I zrobieniu wsk 125. Wyremontowaniu Fiata 126p 78r z etykietką "italy licence" (zarejestrowany i opłacany oczywiście).