Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1986 r.
woj. łódzkie
50 cm3
2 KM
4 Nm
0.00 s
Sprzedany po 2 latach użytkowania go.
Kupiłem go w marcu w 2009r. w stanie bardzo dobrym. Wymieniłem w nim od razu po kupnie olej w skrzyni, żarówki i parę innych rzeczy i ogar został przywrócony do życia, ponieważ u poprzedniego właściciela tylko stał. Nigdy mnie nie zawiódł, zawsze dojechałem tam gdzie chciałem. Jestem jego drugim właścicielem. Zawsze co roku przed sezonem był wymieniony olej w skrzyni i wszystkie linki były nasmarowane, a także wyczyszczony gaźnik i przejrzane hamulce.
*Odblokowany silnik.
*Większa dysza główna w gaźniku.
*Postojówka pod akumulator.
*Światło stop.
Silnik: dwusuwowy , chłodzony powietrzem
Pojemność skokowa: 49,9 cm3
Średnica cylindra: 38 mm
Skrzynia Biegów: 3 biegowa, nożna zmiana biegów.
Bardzo mocny i wytrzymały.
Zawieszenie kół:
- przednie: widelec teleskopowy, skok 65 mm
- tylne: wahacz z amortyzatorami o skoku 50 mm
Trochę twarde, ale daje radę na polskich drogach.
Kupno czegoś większego.
Plusy:
+bezawaryjność
+prędkość maksymalna
+klasyk
+oryginalny lakier
Minusy:
-trochę mały w porównaniu do CBR ;))
-robienie mieszanki
75 km/h na prostej - mierzone skuterem.
1. Spełniło się... HONDA CBR 125 R ; ))
2. HONDA CBR 600 RR
3. HONDA CBR 1000 RR
emzeta pozdrowił kierowcę pojazdu