Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Warlubie
50 cm3
4 KM
500 Nm
5.00 s
OGÓR 200 xDD.Odrestaurowany całościowo (silnik i lakier).
Wypolerowana komora korbowa.Podświetlenie licznika.Żarówka Xenon.Później może neony.
Silnik
dwusuwowy , chłodzony powietrzem
Typ
223
Pojemność skokowa
49,9 cm3
Średnica cylindra
38 mm
Skok tłoka
44 mm
Stopień sprężania
1:9,5
Moc
1,4 kW (2 KM) przy 4500 obr/min (SILNIK ZABLOKOWANY !)
Gaźnik
JIKOV 2917 PSb
Sprzęgło
2 - tarczowe w kąpieli olejowej
Skrzynia biegów
3 biegowa , nożna zmiana biegów
Instalacja elektryczna
prądnica - iskrownik 12V / 25 W , cewka zapłonowa 8V , kondensator 0,27 uF
Świeca zapłonowa
PAL 14-8 lub F-75 (odległość między elektrodami 0,4 – 0,5 mm)
Masa silnika
(bez oleju)
12,0 kg
Zawieszenie kół
- przednie widelec teleskopowy, skok 65 mm
- tylne wahacz z amortyzatorami o skoku 50 mm
Ogumienie
17x21/4"
Przeniesienie napędu
pierwotne łańcuchem 3/8” x 3/8” – 44 ogniwa , wtórne łańcuchem 12,7 x 7,75 x 4,88 mm - 118 ogniw
Hamulce
zczękowe , bębnowe o średnicy bębna 97,5 mm
Rozstaw osi
1200 mm
Jazda do Buśnii z zardzewiałym bakiem.Ogar się mulił bo rdza zatykała kranik.Kolega holował mnie Ogarem 200 do Warlubia.
Na drugi dzień wyczyściłem bak i ogar popylał dalej!!! heheheheh :-):-):-)
+Duża moc i prędkość
+Wygodne siedzisko
+3 biegi
+2 osobowy
+pojemny bak
+niezawodny
Zamknąłem licznik.Wskazówka była na środku pomiędzy 60km/h a 0km/h.
Na marzenia będzie czas kiedy go sprzedam :-)
HONDA CBR lub NSX 125/50
Fajny Romet ;) Widać, że dbasz ;]
Daję 6/6 ;) Pozdrawiam i wpadnij do Mnie ;]
piekielna maszyna:)
no no żeś dodał machine ^^ POZDRO xD