Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1971 r.
StW
50 cm3
1 KM
3 Nm
0.00 s
Motorower Komar 2350 z 1971, od początku w mojej rodzinie. Wizualnie zachował się w stanie oryginalnym, naklejki to z kolei tuning z epoki.
Wymiana silnika na lekko podrasowany.
Fabrycznie: S-38ZB4 z rozruchem nożnym o mocy 1.4KM/4000obr.
Aktualnie: inny, nieco zmodyfikowany ZB4. Mody: polerowana skrzynia korbowa, podkładka dystansowa pod cylindrem, cylinder przeszlifowany na 40mm, przerobiony tłok od S50, zmodyfikowane kanały i okna w cylindrze, obniżona głowica, gaźnik GM16F, największa możliwa zębatka zdawcza. Priorytetem przebudowy było zachowanie zwyczajnego wyglądu Komara, stąd np zwykły układ wydechowy.
Skrzypiące:D
Wszystkie wyjazdy na większą odległość.
Eksploatacja, zdobycie białego siedzenia.
+Kultowy status Komara
+charakterystyczny wygląd
+bezawaryjność
+duża dzielność terenowa:D
+niewielkie zużycie paliwa
-Mało skuteczne zawieszenie
Całoroczna eksploatacja
Hmmm...
-ładny komar
--widać ze poświęciłeś mu dużo czasu
-dbaj tak dalej
-zapraszam do mnie
-i do skomentowania moich motorków
POZDRO
Świetny sprzęt;) Wspaniale sie prezentuje, naprawdę godny uwagi... Pozdro!... Szerokośći;]
super komar zadbany dbaj o niego zapraszam o mnie daje max 10/10