Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1970 r.
KrOsNo
50 cm3
0.00 s
Moped przez długie lata stał w piwnicy u sąsiada. Po wyciągnięciu rozkreciłem go co do śrubki,rama i elementy blaszane zostały wypiaskowane ,pomalowane podkładem,a później lakierem akrylowym zbliżonym maksymalnie do oryginału. Uzupełniłem braki,obręcze kół równiez zostały wypiaskowane,położony został podkład ,później lakier w kolorze aluminium.Zaplotłem nowe szprychy,a koła zostały wycentrowane. Jedna oryginalna opona zachowała się w stanie bdb wiec zostawilem:) silnik miał ugięty korbowód,zatarty tłok i co za tym zidzie mocno porysowaną gładź cylindra.wymiana wszystkich łożysk w silniku,uszczelniaczy,uszczelek,nowy tłok+pierścienie+sworzeń,niestety szlif trzeba było robić od razu na 2 wymiar.. :-/ po niecałym roku (brak funduszy) wszystko zostało złożone w całość i uruchomione:)
nie ma i nie będzie
Silnik:
Typu S-38B4 o mocy 1,4 KM przy 4000 obr/ min i stopniu sprężania 6,5. Maksymalny moment napędowy to 2,8 Nm przy 2750 obr/min. Średnica cylindra 38mm, skok tłoka 44mm, pojemność skokowa 49,8cm3
link do filmiku:
http://www.youtube.com/watch?v=9cTLw0Jywh0
Zawieszenie koła przedniego krótki wahacz pchany Kolo tylne zawieszone na podwójnym wahaczu o skoku 60 mm bez tłumienia.
każda przejażdżka daje dużą frajdę :)
kupno i renowacja komara MR 232,a co z tego wyjdzie to zobaczymy...
plusem jest wiek a minusy sie wybacza właśnie ze wzgledu na wiek :)
wybudzenie komarka z dłuuugiego snu i uratowanie go przez prawdopodobnym wyzłomowaniem :)
Udało sie go zarejestrowac :)
WFM OSA
Komar 232
WFM M06
Piękna robota:-)Zapraszam do mnie i oczywiście ocenka 10/10.Pozdrawiam:-)
Extra odnowiony komar 10/10 zapraszam do mnie