facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Romet Komar 1980r

Oglądano już 3548 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Romet Komar »
  • Rocznik

    1980 r.

  • Właściciel

    Curt_GRD

  • Kategoria

    Motorowery

  • Pojemność

    49 cm3

  • Moc

    1 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Witam, przedstawiam mojego Rometa Komara. Jest to model 2350, więc z kopnikiem, hamulcem nożnym i plastikową obudową lampy przedniej. Rok produkcji prawdopodobnie 1980, gdyż taka data widnieje w starym dowodzie rejestracyjnym. Komar został wyciągnięty z szopy i odpalony, jednak nie jest jeszcze zarejestrowany.

    W Komarze wymontowane zostały dwie obudowy przy ramie. Stłuczona tylnia lampa, co jest widoczne na zdjęciach, zakupiona została do niej nowa żarówka.
    Nie działa również prędkościomierz, nabija przebieg, ale nie pokazuje prędkości, uszkodzony jest również elektryczny sygnał dźwiękowy.

    Aktualizacja:

    1.08.2013 r- odebrany z remontu, silnik odpala, przy pełnym rozgrzaniu od kopa, zimny trzeba ,,pokopać" z kilkanaście razy, ale nareszcie daje to skutek, zamontowany klakson, nowe tylnie światło, świeca zapłonowa wymieniona z NGK, na zalecaną Iskrę F80, wymieniona stacyjka, nowa gumka od startera nożnego, nie cieknie już olej, poza tym zrobione kilka innych drobnostek.

    2.08. 2013 r.- odebrany pozytywny wynik przeglądu rejestracyjnego
    5.08- odebrane europejskie tablice rejestracyjne, i dowód tymczasowy.

  • Silnik

    Silnik S38ZB4, na gaźniku GM12F, moc maksymalna to 1,4 KM przy 4k rpm

    -wymieniony został wężyk przepływu paliwa
    -nowe uszczelki
    -przeczyszczone obie pokrywy silnika
    -zakupiona japońska świeca zapłonowa NGK
    -wymieniona manetka od biegów, wraz z linką
    -wyregulowany gaz, zakupiona nowa manetka, teraz chodzi regularnie, jednak wciąż nie odbija do pozycji wyjściowej.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Odpalenie cudem na pych, po czym przez nagrywanie lewą ręką, brak możliwości wrzucenie drugiego biegu, oraz obijanie się lewej pokrywy silnika, przez niedokładne dokręcenie śrub, po zakładaniu łańcucha :D, co można podziwiać na poniższym filmiku:

    http://www.youtube.com/watch?v=Rakz_ETuJB0&feature=youtu.be


  • Perspektywy

    -naprawa tylniego światła
    -wymiana linki od prędkościomierza, bądź zakup nowego
    -naprawienie elektrycznego sygnału dźwiękowego
    -kupno nowego kondensatora, gdyż w ostatnich dniach pracy Komarek miał problemy z odpalaniem
    -nowe malowanie

    I po tych wszystkich żmudnych czynnościach- rejestracja :)
    Na szczęście gdzieś w szufladach ostał się stary dowód rejestracyjny, oraz umowa kupna- sprzedaży :D

  • Plusy i minusy pojazdu

    -Banalne prowadzenie, jeździ się jak na rowerze (z tym że szybciej oczywiście :P), całkiem wygodne siedzenie
    -Jak na 35-latka, nawet tak bardzo się nie wlecze :)

Komentarze (1)

  • 2013-07-21 19:44:44

    Ładny, trzeba mieć szczęście żeby coś takiego znaleźć :)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Pony M301
  • Opel Vectra
  • Opel Vectra
  • Peugeot Elystar 50
  • Kawasaki KMX 125
  • SHL M11

Co robią kierowcy na PJ