Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1971 r.
Zagórz
50 cm3
4 KM
0.00 s
uratowany przed chutą, złożony z dwuch. Silnik złożony na starych częściach z zapasów. Pali na dotyk. Miałem chwile dylemat czy składać na kopnik czy na pedały. Wybór padł na pedały. Ma to taki plus, że jak sończy się paliwo to nietrzeba pchać. Odremontowany i doprowadzony do stanu bardzo dobrego.Wkrótce dam zdjęcia.Kosztował mnie wiele pracy i pieniędzy, ale teraz widzę, że było warto się poświęcić i go zrobić.
Filmik na Youtube
http://www.youtube.com/watch?v=dsOqCsU7BHw
4km według Tomasza Sałka
s38B4 (Na pedały) po remoncie.Połówki nie są bliźniacze, ale pasóją idealnie jakby były.
nowe łożyska i uszczelniacze
luksusowe, siedzenie wypchane trawą morską
przednie koło lata jak Żyd po pstym sklepie, bo stare tulejki
tył amortyzowany
dziurawy tłumik
-jazda po uliczce i zatrzymanie przez policję
-trasa Zagórz Zasław (niezapomniana)
-podróż na CPN
-użytkowanie
-rejestracja
-nigdy go nie sprzedać
-4 konie (osiągnięte)
+ma pedały
+polski
+to komar
+mało pali
+jedzie
-brak papierów (ale to kwestia czasu)
-50 km/h
-wyprzedzenie jakiegoś dziadka na wiertarce
-remont
-kółka na aswalcie i rozsypanie skrzyni biegów (remont tego zają 45 min)
-urwanie łańcucha
-jazda na kole
tania benzyna
większej ilości komarków na drogach
wsk 125
motorynka (spełnione)