Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1967 r.
49 cm3
1 KM
2 Nm
0.00 s
SIADAĆ I JECHAĆ...
TYLKO CO FABRYKA DAŁA
* Silnik o cyklu pracy dwusuwowym z przepłukaniem zwrotnym, chłodzony powietrzem
* Średnica fi cylindra: 38mm
* Skok tłoka: 40mm
* Pojemność skokowa: 49,8 ccm
* Stopień sprężania: 6,5
* Sprzęgło: dwutarczowe mokre
* Ilość przełożeń: 2 (sposób zmiany zależny od modelu: w rękojeści na kierownicy lub nożny) lub sprzęgło odśrodkowe
* Gaźniki: serii GM12
* Przełożenia w skrzyni: I-3,25, II-1,55
* Świeca zapłonowa: F80
* Stosunek mieszanki olej-benzyna: 1:25 (zalecany olej: Mixol)
* Moc maksymalna: 1,4 KM przy 4000 obr./min.
* Moment maksymalny: 2,8 Nm przy 2750 obr./min.
* Liczba przełożeń: 2
* Instalacja elektryczna: 6V 20W
TYŁ - SZTYWNY
PRZÓD - WACHACZ
KOLEJNE CUDO:)
NASTĘPNYM...
Śliczny Komarek 10/10
Zapraszam do mnie;)
Piękny sztywniak :)
zapraszam do mego OWADA :) 12\10
spoko sprzęt. wpadnij do mnie i oceń mojego Komara 2350 :)
Piękny sprzęt, bardzo podoba mi się licznik z obudową przedniej lampy :p
Pozdrawiam!!